Förra veckan så tog jag itu med lukten och fruktflugorna som med enveten målmedvetenhet börjat erövra köket, då jag varit för trött om dagarna för att diska upp ordentligt. Efter att ha flyttat på en tallrik så blev jag mer eller mindre anfallen av källan till lukten, och samtidigt hittade jag källan till flugorna... En hög med gråvita larver som ringlade sig i en grå fläck på diskbänken.
<font size="7">blä.</font size>
Det var, so far, mitt livs rock bottom. Ja, och så rakade jag av mitt skägg några dagar senare...
Men egentligen startade jag den här tråden för att få veta era bottenpunkter: Trots allt, vad finns det för bättre sätt att lära känna andra än att höra om dem i deras värsta stunder av förnedring, dekadens och förfall?
Shoot!
<font size="7">blä.</font size>
Det var, so far, mitt livs rock bottom. Ja, och så rakade jag av mitt skägg några dagar senare...
Men egentligen startade jag den här tråden för att få veta era bottenpunkter: Trots allt, vad finns det för bättre sätt att lära känna andra än att höra om dem i deras värsta stunder av förnedring, dekadens och förfall?
Shoot!