Nekromanti 438 sidors pdf för fem dollar!

Storuggla

Champion
John Wick kränger sitt nya Houses of the Blooded (438 sidor!) för... fem dollars. Som pdf, förvisso, och endast under en begränsad tid (som verkar vara «Så länge jag har lust»), men ändå - fem dollars!
Här förklarar han sin motivering (inte att den säljer dåligt, för det gör den inte om man spanar in IPRs saldon, utan för att han vill att så många som möjligt ska läsa och spela hans verk). Här köper man pdfen. Kom igen, för det priset vore det ju skamligt att INTE köpa det!

Storuggla, kom igen ni har pengarna

Eksem

Champion
Jag har för all del pengrana, men jag är alldeles för bakåtsträvande för att betala för produkter i enbart digital form (såsom MP3or eller PDFer).

Jag skulle aldrig någonsin läsa 438 sidor PDF på en datorskärm. Jag tror inte ens min dator klarar av att läsa 438 sidor PDF utan att krascha och bete sig konstigt.

I övrigt, vad är det för spel, egentligen? Man kan ju inte köpa saker enbart för att de är billiga. Det är sådant som leder till att man går runt i gröna manchesterbyxor och ser självgod ut.

Rising

Vila i frid
Man kan ju inte köpa saker enbart för att de är billiga. Det är sådant som leder till att man går runt i gröna manchesterbyxor och ser självgod ut.
He he he... ha ha ha!

Mina damer och herrar; jag tror bestämt att vi har en ny forumsklassiker!

Du är bäst.

Brynolf

Dum fan
Eksem said:
Man kan ju inte köpa saker enbart för att de är billiga. Det är sådant som leder till att man går runt i gröna manchesterbyxor och ser självgod ut.
Lysande! Det där ska jag framföra till en rik men snål vän.

Och på tal om självgod, tycker jag Wick är en dryg jävel. Men han har många bra idéer. Jag lär köpa spelet tids nog, men hellre som bok för trettio dollar än Pdf för fem.