Halvtand välte kulramen som visade att han fått flest röster.
- Fy vad orättvist!
- Klart en politiker klagar när de förlorar, sa Eksem. Vi kuratorer är mycket mer samlade.
- Se inte så ledsen ut, sa Hellzon, jag följer ju med dig. Ehh... fasen också, varför sa jag så.
- Det är faktiskt en till som ska lämna, sa Halvtand.
- VA? sa alla i kör.
- Sådan är min förmåga, Poseur kom med här.
Den sistnämnde muttrade nåt om demokrati och politiker när de tre männen lämnade lokalen.
- Det sitter en spruta i mitt lår, sa Yreburre halvdramatiskt, kan nån dra ut den?
Han ignorerades då alla stirrade på de tre männen utanför affären som pratade med en annan människa! Eller ja, visst så han lite konstig ut på nåt sätt som inte gick att beskriva. Plötsligt föll alla tre ihop i konvulsioner. Halvtand och Hellzon skrev förtvivlat i galenskap, medan Poseur skrek "jag tjänar Cthulhu".
- Obehagligt...
Vi tackar Halvtand, Hellzon och Poseur för spel. Ni får gärna skriva ett sista inlägg, givetvis helt utan spelrelaterad information.
Följande är kvar i affären:
SAN 81 - Andersson = Underhållare
SAN 83 - Johoohno
SAN 75 - Bearnie
SAN 76 - Banarok
SAN 73 - Eksem = Kurator
SAN 68 - Yreburre
SAN 67 - Måns = Atlet
SAN 66 - Craygh
SAN 69 - Zebulon = Affärsbiträde
SAN 50 - Basenanji
Nästa runda slutar på måndag, 21:30.
- Fy vad orättvist!
- Klart en politiker klagar när de förlorar, sa Eksem. Vi kuratorer är mycket mer samlade.
- Se inte så ledsen ut, sa Hellzon, jag följer ju med dig. Ehh... fasen också, varför sa jag så.
- Det är faktiskt en till som ska lämna, sa Halvtand.
- VA? sa alla i kör.
- Sådan är min förmåga, Poseur kom med här.
Den sistnämnde muttrade nåt om demokrati och politiker när de tre männen lämnade lokalen.
- Det sitter en spruta i mitt lår, sa Yreburre halvdramatiskt, kan nån dra ut den?
Han ignorerades då alla stirrade på de tre männen utanför affären som pratade med en annan människa! Eller ja, visst så han lite konstig ut på nåt sätt som inte gick att beskriva. Plötsligt föll alla tre ihop i konvulsioner. Halvtand och Hellzon skrev förtvivlat i galenskap, medan Poseur skrek "jag tjänar Cthulhu".
- Obehagligt...
Vi tackar Halvtand, Hellzon och Poseur för spel. Ni får gärna skriva ett sista inlägg, givetvis helt utan spelrelaterad information.
Följande är kvar i affären:
SAN 81 - Andersson = Underhållare
SAN 83 - Johoohno
SAN 75 - Bearnie
SAN 76 - Banarok
SAN 73 - Eksem = Kurator
SAN 68 - Yreburre
SAN 67 - Måns = Atlet
SAN 66 - Craygh
SAN 69 - Zebulon = Affärsbiträde
SAN 50 - Basenanji
Nästa runda slutar på måndag, 21:30.