Re: Bra gjort Halvtand!
Post #650537 i runda 5, här verkar han VETA att det är frågan om sex kultister.
Post #651044 i runda 7, här känns det som om Banarok ändrar stil markant. Dessutom väljer han att starta ett drev utan att ange vari hans misstanke består i (jag får känslan av att han stödjer sig på Eksems post precis innan som pekar ut Banarok eller Bearnie)
Post #651058 och post #651059 känns som om Banarok sitter på mer information och väljer att inte ljuga för mycket för att snärja sig själv.
Jag håller med Banarok att vi bör starta ett drev tidigt för att pressa ut mer information (många har sina förmågor dolda och nu börjar det bli dags att gräva i dem igen, vi närmar oss slutspelet).
Röst: Banarok
Jag tycker att detta är relativt korrekt (vi kan inte undanta att någon kultist pingar medborgare, dessutom har vi naturligtvis DTFen). Det är åtminstone bland dessa vi ska börja leta. Jag lutar mer och mer åt Banarok, jag har varit inne på honom tidigare och han har givit mig mer anledning till misstankar på sistone:Måns said:Nja, den riktiga gruppen av möjliga kultister är faktiskt:
Andersson
Johoohno
Bearnie
Banarok
Eksem
Resten är siade av Hellzon eller riktiga stadsbor. Det får nog bli att gå tillbaka och analysera de här lirarna.
Post #650537 i runda 5, här verkar han VETA att det är frågan om sex kultister.
Post #651044 i runda 7, här känns det som om Banarok ändrar stil markant. Dessutom väljer han att starta ett drev utan att ange vari hans misstanke består i (jag får känslan av att han stödjer sig på Eksems post precis innan som pekar ut Banarok eller Bearnie)
Post #651058 och post #651059 känns som om Banarok sitter på mer information och väljer att inte ljuga för mycket för att snärja sig själv.
Jag håller med Banarok att vi bör starta ett drev tidigt för att pressa ut mer information (många har sina förmågor dolda och nu börjar det bli dags att gräva i dem igen, vi närmar oss slutspelet).
Röst: Banarok