Nekromanti Bilder till Fantasy!

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
...kommer posta lite fler bilder här efter hand... börjar med den här krigar-tjejen... outfiten är naturligtvis en hommage till hur Red Sonja såg ut i det första numret av Conan hon var med i. Innan hon fick sin bikini.

Och i Fantasy! slåss alla coola med bara lår, naturligtvis.


 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Suveränt, Arfert! Vilken go' känsla det är på detta, verkligen. Hejar på dig! :gremwink:
Om du vill ha nån kritik så ser vänsterfoten, hennes höger, ut som om hon står på tå fastän hon inte hör det. Annars är allt hur gött som helst.
Och i Fantasy! slåss alla coola med bara lår, naturligtvis.
Skare va så skare va, minst sagt.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Stentuff! Nu är det oldschoolvibbar så det drösar kring det. Gillar hornen som tusan, man kan förövrigt se nitarna på teckningen så man slipper undra. Kalas!
 

Jedvard

Veteran
Joined
11 Jun 2010
Messages
103
Location
Falun
riktigt riktigt stiligt arfert!! känner att jag bara måste ta med behornade skelett i nästa äventyr :gremsmile:
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,664
Location
Helsingborg
Är det bara jag som tycker att bäcknet är lite överdimensionerat? (vilket får det att se ut som skelettet har en aning....provokativ pose).
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,361
Location
Örebro
Cybot said:
Är det bara jag som tycker att bäcknet är lite överdimensionerat? (vilket får det att se ut som skelettet har en aning....provokativ pose).
Inte förrän du skrev det. Nu kan jag bannemej inte låta bli att se det... :gremtongue:
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Cybot said:
Är det bara jag som tycker att bäcknet är lite överdimensionerat? (vilket får det att se ut som skelettet har en aning....provokativ pose).
Äh, det fixar jag i Photoshop sen ... :gremgrin:
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
w176 said:
Skulle kunna varit sklätt av en bredbakad kvinna.
Buttfest! :gremwink:
Tja, Lukas har ju gjort en fin Buttfest-bild, så varför inte. ... Nå, skämt och sido. Jag tycker det funkar bra, man tänker inte direkt på det. Men sure, går ju att krympa i Photoshop.
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,769
Location
Stockholm
Så jäkla schyssta. Skelettet är ju häpnadsväckande ballt. Vad gäller kvinnan har jag svårt för kombon ringbrynja+herrkalsonger, men annars är hon grym.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Hennes outfit är en hommage till hur Red Sonja såg ut från början, i Barry Windsor Smiths original:







 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,923
Location
Stockholm
Alltså, jag har liiite svårt för biffiga krigare i speedos. Jag tycker det ser skumt ut.

Men manéret i sig har jag inget emot.

Uppdatering: Jag var onödigt snål med mitt beröm. Med »ingenting emot« menar jag egentligen »passar asbra«.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Speedos var poppis på 70-talet ;-)

Och Conan har ju päls-speedos. Conan är alltid rätt när det gäller krigar-mode.


 
Top