Nekromanti Jag vill resa hem till dig och speltesta mitt spel

Genesis

Ni dés ni maître
Du ställer upp med plats att spela på och en grupp att spela med (tre-fyra pers exklusive mig). Om du bor mer än någon timmes tågresa från Örebro även sovplats (jag är inte kinkig och sover gärna på golvet, alternativt hittar du ett vandrarhem så betalar jag själv). Jag betalar min egen resa och dyker upp med mitt (hittills otestade) spel Roteln. Vi lirar järnet i ett par timmar. När spelet publiceras kommer ditt namn såklart att vara med bland speltestarna.

Någon som är intresserad?

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Men men... Jag bor ju i Örebro så då kan jag ju inte få namnet i boken. :gremfrown:

Genesis

Ni dés ni maître
Måns said:
Om vi kan skramla ihop några till + lokal i Göteborg så är jag på.
Toppen! Får se om några andra i Göteborgstrakten är intresserade. Du har ingen egen spelgrupp du kan släpa med, alltså?

Genesis

Ni dés ni maître
Robert Jonsson said:
Men men... Jag bor ju i Örebro så då kan jag ju inte få namnet i boken. :gremfrown:
Dude, om man kommer hem till mig och spelar är det ju ännu bättre! Jag har bara svårt att dra ihop tillräckligt med folk tillräckligt ofta i Örebro.

Smrtihara

Warrior
Ja, va fasen. Kan du veckodagar så kan jag säkert trolla ihop något i Ängelholm. Du får ett eget litet rum att sova i dessutom.

Unfair

Hero
Måns said:
Om vi kan skramla ihop några till + lokal i Göteborg så är jag på.
Göteborg är ju inte så långt eller dyrt för en resa. Jag är intresserad om det blir något passande datum.

Unfair

Hero
Måns said:
Om du inte hittar någon bra lokal så finns ju alltid min förening i Borås, där har vi nyrenoverat och gött. Men det är inte till för övernattning utan bara spel.

Genesis

Ni dés ni maître
Smrtihara said:
Ja, va fasen. Kan du veckodagar så kan jag säkert trolla ihop något i Ängelholm. Du får ett eget litet rum att sova i dessutom.
Ängelholm är ju typ i Danmark. Det är nog görbart, men knappast på en vardag, om det var det du menade.

Mogger

Hipsteranka
unfair said:
Måns said:
Om du inte hittar någon bra lokal så finns ju alltid min förening i Borås, där har vi nyrenoverat och gött. Men det är inte till för övernattning utan bara spel.
Borås funkar bra för mig.

Mogger

Hipsteranka
Genesis said:
Du har ingen egen spelgrupp du kan släpa med, alltså?
Vi spelar väl 3-4ggr/år så det kan vara svårt att boka något på ett vettigt sätt. :gremsmile:

Smrtihara

Warrior
Hehe, det är långt. Men lika bra att erbjuda sig om man kan, right? Min spelgrupp träffas uteslutande vardagar tyvärr. Jag frågar dem idag om de har möjligheter någon helg.

Funkar någon helg i december för dig?

Björn den gode

Swashbuckler
Vi är två rollspelare i en trea i östra Göteborg och den här idén är nästan för häftig för att inte nappa på (och kan till och med erbjuda madrass om inte säng), dock måste vi planera livet lite först så jag ber att få avvakta innan jag bjuder in på riktigt, men det verkar ju vara ganska livat här nere så kör ni en kväll i Borås kan vi ju kanske köra samma helg i Göteborg, men som sagt jag återkommer.

Xyas

Swashbuckler
Genesis said:
Smrtihara said:
Ängelholm är ju typ i Danmark. Det är nog görbart, men knappast på en vardag, om det var det du menade.
Så att fråga om du kan komma till danmark proper är inte lönt :gremtongue:

Genesis

Ni dés ni maître
xyas said:
Så att fråga om du kan komma till danmark proper är inte lönt :gremtongue:
Man ska aldrig säga aldrig. Om det blir av att jag åker till Ängelholm på en lördag så skulle jag ju kunna titta förbi Danmark på söndagen. Ängelholm-Köpenhamn är ju bara två timmar och tvåhundra spänn, liksom. Men det beror på var i Danmark.

EDIT: Men jag är komplett oförmögen att fatta ett ord danska.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Danska blir ofta begripligare om man kommer bort från Köpenhamnsområdet.