wilper
Gubevars en rätt produktiv människa.
Tack för inbjudan, men jag har ingen möjlighet att ta mig till Karlstad då.
Jag har ett möte kl.12-13 i Armagedons lokal i Borås men utöver det så är dagen ledig för min del. Vart spelar vi?Björn den gode said:Nu har vi snackat ihop oss, och kommit fram till att inom den närmaste tiden så är det nu på Lördag den 22a som skulle passa. Som om det inte är för kort varsel så är du mycket välkommen då. Sen är vi ju då två personer och skulle behöva någon till men det verkade ju finnas gott hopp om det här på forumet, Måns, unfair? Om ingen av dessa herrar kan så kan jag eventuellt hitta en tredje annorstädes men boka inga biljetter innan vi fått en tredje bekräftat.
Är det en dålig dag / för kort varsel så går det säkert att hitta en annan helg senare i höst, men de närmaste 3 helgerna efter denna är redan uppbokade.
Mitt förslag är i Borås, där har jag tillgång till bra lokal, plus att jag inte har bil. Men om någon har en bra plats i Göteborg så kan jag komma, inte lika många timmar bara då det kommer ta mig 1.5-2.5h att ta mig hem efteråt och jag inte gillar nattbussar.Genesis said:Okej, med Unfair är vi fyra totalt, så det borde ju räcka. Tid och plats?
Jag, som kommit in i den här tråden alldeles nyss, ser mig som deltagare i mån av lust och praktiskhet från de andra.Genesis said:Borås eller Göborg är mig egalt, eftersom jag ändå kommer långväga ifrån.
Lillkillen ska på träningscup. Jag har generellt svårt att få tid på helger, det är mycket enklare med en vardagskväll. Om det inte är onsdagar. Och gärna med två veckors förvarning.Arvidos MC said:Kanske ska du, jag och Måns spela på söndag förmiddag istället? Skulle det funka för dig, Måns?