Ett jättestort tack till Dante som låter sitt hem bil våldgästat av ett par dussin nördar på det här sättet.
Och även ett stort tack till alla medforumiter på plats som hjälper till att skapa den härliga stämning som råder på DanCon.
Enda smolket bland hyllningarna är ett stort BU till de som FICK en plats, men som INTE dök upp.
Det var så många som VILLE komma men som inte FICK - för att DanCon var fullt.
SKÄMS på er - ni som inte dök upp!
Själv började jag med Null State där vi tydligen lyckades lite bättre än Kattens spelgrupp.
Även om det var på håret i vår grupp - klockan ringde sekunden efter Vimes sa att han krossade cylindern innehållande den ondskefulla AIn.
Sedan hann jag med ett AW-hack spellett av pilze, där man spelade övernaturliga varelser på Highschool (ungefär som Buffy) - hette det Monsterhearts?
Trots att det var första gången som jag spelade AW eller något AW-hack tyckte jag att det gick förhållandevis bra - och jag är nog sugen att prova på det igen.
Och så hann jag med två omgångar med brädspelet "Kill Dr Lucky".
Förutom det var det massor med samtal med forumiter, bl.a. om varulvsspel över en pizza med varulvsproffsen på forumet.
Och så ska Arfert ha ett stort tack för sin presentation av Fantasy!, samt den efterföljande diskussionen som var klart intressant.
Till sist lite skamlös reklam.
För er som var med och tyckte det var skitkul, och för er som inte var med men som tycker tycker ät det lät som vi hade skitkul:
Vi ska försöka anordna ett "höst-DanCon", dock inte i Dantes hem - håll ögonen öppna för mer info.