...Vimes said:Null State - Med krank (som SL, så klart), Recca, 2097 och anth. Null State är kul, och väl anpassat till konventsformatet. Det spexigaste ögonblicket var nog när Reccas döda rollperson kom tillbaka och började skjuta blixtar på oss, men vad hände med henne sedan?
Och dem vann ändå överlägset? Var inte så blygsam nu ...Vimes said:Small World - med Möller, avatarex, Recca och Magnus Seter. Också en kul spelsession. avatarex tog något form av rekord och håvade in 18 poäng en runda.
Beror po att min mobil inte vill att jag ska ha svenskt tangentbord.Übereil said:Übereil, som noterar undrar varför Recca inte skrev inlägget med svensk tangentuppsättning
Mitt förslag var att vi skulle skicka tärningarna en och en med budfirma så du får gå och hämta dem - en och en...McFisk said:Det förklarar varför väskan inte skramlade påväg hem. =P
Ris kakorna lämnade jag med flit, då du såg så hungrig ut.
Får sända en slant till herr Dante så han kan posta dem.
Fick precis två pound-o-dice påsar från chessex så det går inte direkt någon nöd på mig.
Jag tycker fortfarande att vi ska fixa en 3d-scanner och scanna in dem, och maila dem en och en.Stövelkatten said:Mitt förslag var att vi skulle skicka tärningarna en och en med budfirma så du får gå och hämta dem - en och en...
Haha, ja, så jäkla rätt.krank said:Jag tycker fortfarande att vi ska fixa en 3d-scanner och scanna in dem, och maila dem en och en.Stövelkatten said:Mitt förslag var att vi skulle skicka tärningarna en och en med budfirma så du får gå och hämta dem - en och en...
Och givetvis förstöra originalen. För det är ju så de gör i Star Trek.
Beam me up, Scotty!
Toppentack! Kul med bilder.Möller said:Här är lite bilder från konventet. Antagligen borde jag skapa en tråd i galleriforumet också, men jag väntar nog lite med det.
Red November hette det har jag för mig. Kommunistgnomer på en ubåt. Verkade tokigt bra.Magnus Seter said:Toppentack! Kul med bilder.Möller said:Här är lite bilder från konventet. Antagligen borde jag skapa en tråd i galleriforumet också, men jag väntar nog lite med det.
Fråga: vilket spel visas på bild 27? Nått slags luftskepp. Nån som vet?
/M
Notera att Möller har bildbevis på att jag kan le.Möller said:Här är lite bilder från konventet. Antagligen borde jag skapa en tråd i galleriforumet också, men jag väntar nog lite med det.
Photoshop!Übereil said:Notera att Möller har bildbevis på att jag kan le.Möller said:Här är lite bilder från konventet. Antagligen borde jag skapa en tråd i galleriforumet också, men jag väntar nog lite med det.
Übereil
Vi kan ju alla gå in och identifiera spelen som spelas! Och skriva under i kommentaren.Stövelkatten said:Red November hette det har jag för mig. Kommunistgnomer på en ubåt. Verkade tokigt bra.
Jodå, Monsterhearts var namnet. 2097 envisades med att kalla det Monsterslaps, men det var bara för att hennes Susie blev örfilad av sin mattelärare.anth said:Sedan hann jag med ett AW-hack spellett av pilze, där man spelade övernaturliga varelser på Highschool (ungefär som Buffy) - hette det Monsterhearts?
Trots att det var första gången som jag spelade AW eller något AW-hack tyckte jag att det gick förhållandevis bra - och jag är nog sugen att prova på det igen.