I am Cow, hear me mooRecca said:Hur mycket gillar du kor på en skala från 1-10?
Jag gillar dom för att jag kan experimentera på dem. Och så för att de är söta.Recca said:En av mina bröder tycker att kor är coola. Varför gillar du kor, xyas?
Hur värt var det där att sitta och hålla på tycker du?Möller said:Och mitt rykte:
De flesta hjältar har aktiva förmågor (istället för passiva)
Inte särdeles, har jag kommit att inse allt eftersom dagen gått =) Om jag hållit på det i några rundor så kaaanskeBrynolf said:Hur värt var det där att sitta och hålla på tycker du?Möller said:Och mitt rykte:
De flesta hjältar har aktiva förmågor (istället för passiva)
Toffeldjur!xyas said:56 inlägg om kor till? Lite hjälp kanske? Vilka djur gillar ni?
Har jag någonsin berättat om den gång jag blev jagad av kor uppe i alperna?xyas said:56 inlägg om kor till? Lite hjälp kanske?
Nej, låter spännande.Lu-kaazh said:Har jag någonsin berättat om den gång jag blev jagad av kor uppe i alperna?xyas said:56 inlägg om kor till? Lite hjälp kanske?
Det är för övrigt väldigt stor skillnad på mjölk från alpkor och icke-alp-korxyas said:Nej, låter spännande.Lu-kaazh said:Har jag någonsin berättat om den gång jag blev jagad av kor uppe i alperna?xyas said:56 inlägg om kor till? Lite hjälp kanske?
...............xyas said:Jag gillar dom för att jag kan experimentera på dem. Och så för att de är söta.Recca said:En av mina bröder tycker att kor är coola. Varför gillar du kor, xyas?