Alrajt:
Följande är dock bara copy-pasteat från mitt doc så du får va beredd på att det finns lite skräp uppblandat där.
Vimes: Har information som han tycker pekar åt att det finns grupperingar inom byn, exempelvis "Krangs livvakter" eller liknande. Tillägger senare: Ryktet gäller, som jag uppfattar det, en namngiven grupp inom byn. Shredders rogues har infiltratörer.
Arvidos MC: Utifrån mitt fluff så tror jag att vårat fluff spelar roll. (rykte eller ej?)
Larsson: Jag outade att jag inte hade något i min info som indikerade olika grupperingar, men däremot i mitt fluff. Syftade till att Lord Dredd är en alien och inte en card-carrying member av fotklanen.
Xyas: Mitt rykte, om det nu stæmmer, gør gællande att det kan vara negativt om vissa personer får reda på vem vissa andra ær. Jag tror inte ett total-outande av namnen ær en så bra ide just nu.
Laowai: Det lu-khaaz skriver om namn passar väl in med mitt rykte, som alltså gör gällande att ulvarnas namn inte kan användas för att hitta dem.
w176: Jag har som rykte att någon/några kan röstmanipulera.
Larsson: Mitt rykte säger att en spelare är utan namn. Ej "endast", så det utesluter inte att flera är utan namn, men det låter långsökt.
Nässe: Mitt rykte är att titlar är viktiga
Spider Jerusalem: 50% av ryktena är falska.
K.K: En snubbe har eget intresse i spelet.
Laowai: Det går inte att fälla ulvarna med hjälp av namnen
Vimes: Enligt mitt rykte finns det infiltratörer i "Shredder's rouges".
Brynolf: Vi får inte veta fraktion på dem vi röstar ut, men det finns folk som har det som förmåga.
Tjavva: det finns spelare som inte har en förmåga.
Basenanji: Hjältarna är 4+1
Cassius: Hjältarna saknar namn
Lu-kaazh: Det finns inte mer än en miller i spel
Recca: Kan bekräfta Lukaz rykte.