Nekromanti Repetikon XIII, 18:00 tor 14 mar på DL

anth

Vetefan
Jag smygstartar Repetikon XIII-tråden lite.
Tid: 18:00, torsdag 14 mars.
Plats: Dragon's Lair, Kungsholms torg 8, Stockholm.

Vi behöver många spelledare; minst 3, helst 4 st.
Förra gången var vi 15 st och vi planerar att fortsätta växa.

Inte mycket är bestämt ännu.
Rob lovade i ett svagt ögonblick att spelleda Palace of the Vampire Queen med ODD74-regler. Vi talar 37 år gamla regler och äventyr! :gremsmile:

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Egentligen vill ju jag spela (det är vad jag är bäst på) men jag ser till att ha något spelbart förberett ifall vi blir många.

Rob_UBBT

Warrior
anth said:
Rob lovade i ett svagt ögonblick att spelleda Palace of the Vampire Queen med ODD74-regler. Vi talar 37 år gamla regler och äventyr! :gremsmile:
Jag har nu fått modulen så det löftet hade jag tänkt hålla. Jag har inte riktigt bestämt mig vilket system det blir men det blir något OSR system helt klart.

Anmäl gärna i förväg om ni är intresserade så jag ungefär vad jag kan vänta mig.

Eksem

Champion
Jag har alltid svårt att boka datum i förväg, men jag är riiiktigt sugen på att testa Palace of the Vampire Queen.

Anarchclown

Swashbuckler
Jag finns alltid tillgänglig som spelledare om någon vill. Annars kan jag tänka mig att spelleda.

anth

Vetefan
Eksem said:
Jag har alltid svårt att boka datum i förväg, men jag är riiiktigt sugen på att testa Palace of the Vampire Queen.
Jag sprang in i Necross på DL igår (men dig såg jag inte) - han skulle eventuellt besöka vampyrdrottningens palats.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
anth said:
Eksem said:
Jag sprang in i Necross på DL igår (men dig såg jag inte) - han skulle eventuellt besöka vampyrdrottningens palats.
Jag vill vara med på att kramas med vampyrer... men jag kommer ha med mig något så jag kan spelleda... kanske lite Star Wars D6 eller Shadowrun 3

Übereil

Swashbuckler
Anarchclown said:
Jag finns alltid tillgänglig som spelledare om någon vill. Annars kan jag tänka mig att spelleda.
Jag får en känsla av att Anarchclown vill spelleda på Repetikon.

Übereil

anth

Vetefan
En vecka kvar!
Jag tänkte bara säga att jag tar med mig något att spelleda i reserv - men helst vill jag ju döda vampyrdrottningar.

Rob_UBBT

Warrior
anth said:
En vecka kvar!
Jag tänkte bara säga att jag tar med mig något att spelleda i reserv - men helst vill jag ju döda vampyrdrottningar.
Jag har förberett första nivåerna, jag har egentligen bara kvar att skapa pregens nu, så jag hoppas att jag får spelare till den.

chrull

Stockholm Kartell
Jag funderar på att göra premiär. Eventuellt med minion. Hade hoppats på Wilhelm egentligen...

anth

Vetefan
chrull said:
Jag funderar på att göra premiär. Eventuellt med minion. Hade hoppats på Wilhelm egentligen...
Jag vet. vi ligger i ofas med Magnus Seter, d.v.s. hans ordinarie spelgrupp spelar samma dag som Repetikon.