Nekromanti Repetikon XIII, 18:00 tor 14 mar på DL

Anchorman

Swashbuckler
Ähh jag hoppar på det här.

Jag kommer nånstans runt 19-1915 beroende på vilken buss jag hinner.
Kan vara med och spela det mesta :gremsmile:

Übereil

Swashbuckler
Och du ska till tandläkaren. Och du har körlektion.

Übereil, som drömmer sig tillbaks till gymnasietiden

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Lite av en all time low den här gången (i alla fall av de gånger jag varit med). Endast sju deltagare. Dock verkade det spelas rollspel även här och där av andra personer så det är ju upplyftande =)

Jag fick spela myths för första gången på riktigt och det var jättekul! Jag gillar det smidiga systemet och att man slipper bök med XP och sånt (det kan också vara kul, men här gick det att grotta ner sig i själva äventyrandet istället).

Anarchclown

Swashbuckler
Min erfarenhet av kvällens möte var att allt funkar som det ska. Själva äventyret var skitroligt. Det var inte all time low, vi var 7 deltagare med 6 andra rollspelare som spelade sin egen kampanj som satt precis bredvid oss. Men de räknas inte riktigt till Repetikon då de alltid är där. 7 deltagare har vi varit förut bara för att studsa tillbaka till 13 gången därpå. Det såg lite hjärtskärande ut runt 18:00 dock när Owlbearpig och jag satt och tittade på varandra och undrade var alla var?

Uppskattat om fler lyckas iaktta 18:00 som starttid i framtiden.

Hursomhelst, Repetikon är alltid kul. Hoppas det kommer fler och har roligt med oss nästa gång.

Anchorman

Swashbuckler
Jag hade kul! Fick testa att spela på ett helt nytt sätt för mig, var lite nervöst i början men sen flöt det på även om det kanske blev något flamsigt.

Jag kommer säkert nästa gång också :gremsmile:

Owlbearpig

Bäst i Sverige på rollspel
Kul att se några nya ansikten på forumiter och spela med några bekanta. Det låga antalet deltagare var ju inget problem, det blev två lagom stora spelgrupper. Repetikon blir alltid bra helt enkelt. Tack för ett bra äventyr med en massa kuligheter!

Eksem

Champion
Det skall sägas att den RIKTIGA all time low (i antalet deltagare) var när jag körde Death Frost Doom med anth och Stövelkatten. Det kompenserade förstås genom att vara all time high i FUCK YEAH.