Björn Wärmedal
Björning Wheel
Det börjar bli längesen sist, så nu kör vi igen!
Förslag på schema:
10-14:30: Pass 1
14:30-19: Pass 2
19-22: Pass 3
22-hemgång: Nattpasset
Som förra gången kan jag vara med pass 2 och 3, och jag hade tänkt att vi ska äta någon gång där också.
Jag skulle gärna vilja kolla på Whitehack och kanske spelleda en dungeon. Några andra förslag på aktiviteter?
Förresten funderar jag på om vi officiellt ska göra en tradition av de här träffarna och arrangera dem i Föreningen WRNUs namn. Om folk (och styrelsen) tycker det är okej så slänger jag upp eventet på hitta.sverok.se och ser till att föreningen söker träffbidrag för det. I övrigt gör det ingen direkt skillnad
Edit:
Föreslagna aktiviteter hittills:
Genomläsning/diskussion om Whitehack
BW spelleder The House of Rogat Demazien
JM spelleder en dungeon i Under
Förslag på schema:
10-14:30: Pass 1
14:30-19: Pass 2
19-22: Pass 3
22-hemgång: Nattpasset
Som förra gången kan jag vara med pass 2 och 3, och jag hade tänkt att vi ska äta någon gång där också.
Jag skulle gärna vilja kolla på Whitehack och kanske spelleda en dungeon. Några andra förslag på aktiviteter?
Förresten funderar jag på om vi officiellt ska göra en tradition av de här träffarna och arrangera dem i Föreningen WRNUs namn. Om folk (och styrelsen) tycker det är okej så slänger jag upp eventet på hitta.sverok.se och ser till att föreningen söker träffbidrag för det. I övrigt gör det ingen direkt skillnad
Edit:
Föreslagna aktiviteter hittills:
Genomläsning/diskussion om Whitehack
BW spelleder The House of Rogat Demazien
JM spelleder en dungeon i Under