DeBracy
Eventuellt helt fantastisk
Vänner! Rollspelare! Det är nästan två år sedan jag körde en titelutmaning senast, så jag tänkte att det är dags igen. Syftet med utmaningen är att få hålla på med lite enkel kravlös keativitet. Det hela funkar som följer:
1) Alla intresserade lämnar in en titel på ett rollspel som inte finns via detta formulär.
2) Jag utvecklar en avancerad metod för att lotta ut en titel till varje deltagare.
3) Listan presenteras preliminärt på lördag, och det är då dags för deltagarna att kolla vilken titel de fått samt skriva en synopsis på rollspelet.
4) Bidragen postas här i tråden, förhoppningsvis inom en vecka.
Det är en kortfattad sammanfattning. Du behöver inte skriva ett fungerande spel eller tänka ut något i detalj. Sammanfattad spelet i grova drag. Här är vi ute efter idéerna!
Jag är en 1337 haxx0r och kan lätt titta på de andras bidrag om jag vill!
Det blir ju jättetråkigt för dig, så låt bli det! Titlarna avslöjas när lottningen är färdig.
Det här låter ju jättekul!
Vad roligt att du tycker det! Börja genast fundera på en titel, och fråga här i tråden om det är något du undrar över.
De tidigare utmaningarna finns att se på gamla forumet för den som är nyfiken:
Titelutmaningen 1
Titelutmaningen 2
Titelutmaningen 3
1) Alla intresserade lämnar in en titel på ett rollspel som inte finns via detta formulär.
2) Jag utvecklar en avancerad metod för att lotta ut en titel till varje deltagare.
3) Listan presenteras preliminärt på lördag, och det är då dags för deltagarna att kolla vilken titel de fått samt skriva en synopsis på rollspelet.
4) Bidragen postas här i tråden, förhoppningsvis inom en vecka.
- Alla som vill är välkomna att vara med.
- Titeln ska vara nåt som deltagaren hittat på själv även om det kan referera till eller anspela på något.
- En titel per person (lämnar du in flera så tar jag det senaste, eller väljer helt fräckt den jag gillar bäst).
Det är en kortfattad sammanfattning. Du behöver inte skriva ett fungerande spel eller tänka ut något i detalj. Sammanfattad spelet i grova drag. Här är vi ute efter idéerna!
Jag är en 1337 haxx0r och kan lätt titta på de andras bidrag om jag vill!
Det blir ju jättetråkigt för dig, så låt bli det! Titlarna avslöjas när lottningen är färdig.
Det här låter ju jättekul!
Vad roligt att du tycker det! Börja genast fundera på en titel, och fråga här i tråden om det är något du undrar över.
De tidigare utmaningarna finns att se på gamla forumet för den som är nyfiken:
Titelutmaningen 1
Titelutmaningen 2
Titelutmaningen 3