Svarte Faraonen
Sumer is icumen in
HBO gör en TV-serie av "A Song of Ice and Fire". Om det här blir bra kommer det vara underbart.
Glöm inte Carnivale, den var också HBO.HBO har visat att de kan göra kvalitativa tvserier, såsom Rome, Sopranos, The Wire (observera att jag inte sett The Wire, men hört mycket bra om den), Oz och Deadwood. Bland annat.
Synd bara att den avslutades i förtid... Carnivale var nog det bästa jag sett på mycket, mycket länge.Glöm inte Carnivale, den var också HBO.
Nejdå, du är bara lurad av HBO att tro att det var det bästa du sett på mycket, mycket länge.krank said:[…] Carnivale var nog det bästa jag sett på mycket, mycket länge.
Fan, jag blir kåt bara av att tänka på det. Schysst att Martin själv är med som Executive Producer, och att han själv ska skriva ett avsnitt.HBO gör en TV-serie av "A Song of Ice and Fire". Om det här blir bra kommer det vara underbart.
Haha, okej, om du ser det på DET viset så är det vl kanske mindre bra, man han verkar vara en hejare på att skaffa sig sidoprojekt hur som helst, så då kan han ju i alla fall sätta sitt kvalitetsmärke på tv-serien istället för att göra nått annat skit.Det är bra ja, för då kanske han lugnar ner lite och slutar SKRIVA SÅ JÄVLA FÖRBANNAT SNABBT!
Mellan bok tre och fyra tog det fem år, så det är ju tur att man läser snabbt... morr.
Betänk dock att han skrivit klart bokfan, sedan delat upp den i Feast of Crows och Dance of Dragons. Och likförbannat har han inte skrivit klart den. Han är ett as.As of December 5th, 2006, Martin states that the book will not be completed by the end of 2006, as previously announced, and Martin will no longer announce dates when he hopes to deliver the book to his publishers.
Det här ser ju inte så bra ut, iaf: http://www.sfbok.se/asp/artikel.asp?VolumeID=64722Hmmm, när kommer A Dance of Dragons egentligen, nu när vi är inne på ämnet?
Hehe. Ja, det är fan irriterande att mannen ska vara så seg. Han började ju ändra hur mycket som helst i A Dance of Dragons efter att han hade släppt A Feast for Crows. Bara den inte blir så lång nu att den måste delas upp den också...Betänk dock att han skrivit klart bokfan, sedan delat upp den i Feast of Crows och Dance of Dragons. Och likförbannat har han inte skrivit klart den. Han är ett as.