Jag har varit sjuk snart en vecka, var förkyld i två dagar men mår fortfarande skitkass, och idag har jag varit febrig. Nästan hela veckan har jag glott mycket på teve av förklarliga anledningar och sett Uncle Ben'sreklamen (som även gått innan) typ tusen gånger för mycket (även reklamen för NRJ in the morning med hon bruden) och VARJE GÅNG får jag en mental bild av Rosen i turban(och skäggstubb, och snus) som dansar i köket och lagar mat tillsammans med sin fru (som för övrigt ser ut exakt som Apus fru i Simpsons, det är en stereotyp men det är allt jag har att gå på).
Nu har den här mentala bilden börjat dyka upp även om jag inte sett reklamen på länge och gör vad som helst.
Jag kan inget mer än hoppas på att dessa visioner försvinner när febern går över, för de håller på att göra mig tokig.
Foggmock - hostar lite på alla som läser tråden
Nu har den här mentala bilden börjat dyka upp även om jag inte sett reklamen på länge och gör vad som helst.
Jag kan inget mer än hoppas på att dessa visioner försvinner när febern går över, för de håller på att göra mig tokig.
Foggmock - hostar lite på alla som läser tråden