LegoIvar
Warrior
Att jag "ställer upp" kan vara en tolkning på att jag sa ok när @Anthrox sa att jag skulle fixa parabolen. Detta rödar anthrox och de andra som höll på med brädspelet minst lika mycket som mig. Om jag inte hade gjort som de sa hade det varit rödande eftersom jag då hade jobbat mot byns bästa intressen. Jag kan ha skrivit att vi behövde fixa parabolen men det är inte jätterödande då även t.e.x anthrox också gjorde det tidigt.Ser att du nämner röstmönstret vilket jag tyvärr inte direkt har koll på.
Annars är det att Legolvar försöker brunsmeta mig då jag i R1 nämnt att vi borde lösa brädspelet så vi kan fokusera på att jaga ulvar. Legolvar skriver flera gånger att jag är ulven och påstår att jag bara vill lösa parabolen så ulvarna kan fly.
Det har jag inte gjort vilket gör att det blir väldigt konstigt att Legolvar som bybo skulle slänga ur sig det.
Det blir ännu konstigare om du går tillbaks och kollar vad Legolvar skrivit. I dennes FÖRSTA inlägg skriver Legolvar att vi specifikt måste lösa parabolen direkt. Senare ställer Legolvar gärna upp som volontär att gå och lösa den.
Att sen anklaga mig för att göra exakt det Legolvar själv har gjort blir så konstigt så jag vet inte vad.
Nu vill inte heller Legolvar svara på mina frågor kring detta.