Nekromanti acrobat

Bastjeman

Veteran
Jag skrev en tråd om det här för ett tag sen men jag kan inte hitta den så jag skriver en igen. Jag undrar om det finns nått gratis Adobe Acrobat där man kan skriva i. För i Reader kan man ju bara läsa av jag behöver man kan skriva i. Kan man ladda ner nått sånt gratis? Ge gärna adress till nerladdningslänken eller hemsidan.

Bastjeman

Veteran
Re: Den som söker finner...

Tyvär har jag redan sökt så mycket jag orkar. Och jag ber bara om ett litet svar och vore tacksam. Om någon orkar svara lite snabbt på den.

Krille

Lord
Re: Den som söker finner...

"Tyvär har jag redan sökt så mycket jag orkar. Och jag ber bara om ett litet svar och vore tacksam. Om någon orkar svara lite snabbt på den."

Det finns en länk till ett svar i mitt tidigare inlägg. Ämlans blindstyre. :gremwink:

Vindhand

Myrmidon
Openoffice.org

En open-source/free-software ersättare för microsofts word. Kan "skriva ut" till PDF. Det är dock mjukvara i ett tidigt utvecklingsskede och kan ha litet färre finesser och vara litet mindre polerat än de kommersiella alternativ det är tänkt att ersätta.
Finns på www.openoffice.org för ett flertal olika operativsystem, däribland t.ex. windows. Jag har bara testat linux-varianten men jag föreställer mig att de borde vara ganska lika varandra.

Det du behöver ladda ned (om du kör windows) finns här... Om direktlänken inte funkar kan du testa att gå till nedladdningssidan.

Vindhand

Myrmidon
FAQ-vänlighet

För de som gillar att gräva i arkivet så har jag nu testat freePDF för windows och det verkar funka, även om installationen är bökig. Följande sida går igenom installationen steg för steg och fungerade perfekt för mig. Det är många steg men man kan ju intala sig att man sparar några tusen i processen...

Free PDF Installation Instructions

Jag testade bara windows-xp versionen av installationsinstruktionerna så jag kan inte uttala mig om de andra :gremsmile: