Franz Nin geed gali jirey geed loo ma galo Joined 4 Dec 2010 Messages 6,904 13 Feb 2023 #1 Kanske en konstig fråga, men here goes: Finns det någon som har Aftonbladet Plus här? Jag är lite nyfiken angående innehållet i en viss låst artikel.
Kanske en konstig fråga, men here goes: Finns det någon som har Aftonbladet Plus här? Jag är lite nyfiken angående innehållet i en viss låst artikel.
Brior Swordsman Joined 1 Jul 2002 Messages 577 Location Gävle och Åland 13 Feb 2023 #2 Franz said: Kanske en konstig fråga, men here goes: Finns det någon som har Aftonbladet Plus här? Jag är lite nyfiken angående innehållet i en viss låst artikel. Click to expand... Jo, jag har plus får jag väl erkänna med viss kindrodnad. Du kan ju PM:a mig i frågan.
Franz said: Kanske en konstig fråga, men here goes: Finns det någon som har Aftonbladet Plus här? Jag är lite nyfiken angående innehållet i en viss låst artikel. Click to expand... Jo, jag har plus får jag väl erkänna med viss kindrodnad. Du kan ju PM:a mig i frågan.
Franz Nin geed gali jirey geed loo ma galo Joined 4 Dec 2010 Messages 6,904 13 Feb 2023 #3 Brior said: Jo, jag har plus får jag väl erkänna med viss kindrodnad. Du kan ju PM:a mig i frågan. Click to expand... Tack så jättemycket!!! Du har PM
Brior said: Jo, jag har plus får jag väl erkänna med viss kindrodnad. Du kan ju PM:a mig i frågan. Click to expand... Tack så jättemycket!!! Du har PM