Nekromanti Agressiva totalt omotiverade inlägg...

... tycker jag att vi borde ha( jag är mycket uttråkad just nu, söker jobb men det går alldeles för långsamt). Visst vore det roligt med helt mysko agressiva inlägg som går ut på att vara så bisarr som möjligt, och gärna komma med helt sanslösa och helst svårdechiffrerade utbrott. Desstom ska det inkludera lite pajkastning, hehe. Jag tänker mig nästan att det skulle vara ett forum där det gällde att smutskasta och ordkriga i helt vansinniga proportioner. Uha, vad det skulle vara roligt. Tänk er: Helt oseriösa forumet, där allt är tillåtet!

Caen/ Som tror att nu kommer någon seriös människa att ta illa upp.

Weeha!

Johan K

Gammal & dryg
Njaaa...

Tror inte att de skulle vara så kul... Varför ska man ha ett sådnat forum på ett ställe där man disskuterar om rolllsepl ??

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>

Azagthoth

Myrmidon
Finns inte en chans till att någonting sådant skulle ske. Håll dig till mer oseriösa forumsystem (Aftonbladets chatt eller nåt) om du vill syssla med sånt.

/Azagthoth

Tack för tipset. Men se där, jag visste ju att du inte skulle gå med på det. Var inte helt seriös heller å andra sidan. Men det hade varit alldeles för festligt.

För övrigt kommer jag att tänka på landet Kalmurri i Altor till DoD, där det när månen inte syns till på himlen är tillåtet att göra vad som helst...´Det hade varit kul om vårt samhälle hade haft sådana normer.

Fast det är en annan saga.

Tack för tipset med aftonbladet igen.

Weeha!

Azagthot! Din lurendrejare!

Den chatten visade sig vara ganska( oseriös ja, men ganska sexfixerad). Jag som trodde ditt tips skulle leda till en helt jätteball sajt där folk angrep varandra helt ohämmat!

Näää, jag menar på att det är ganska kul när människor gör absurda saker och vet om det. Det är lite lättsamt om man säger så.

Ok, nuff said, det blir inget pajkastning-vad-gäller-rollspel-forum...

Caen/ Som tycker att modulen munchkins handbook är det roligaste han sett.

Weeha!

Sodivra

Champion
Åter till ämnet!

En intressant idé iallafall. Skulle kunna öka spänningen och fientligheten förstås, men om det funkade så skulle det nog leda till en ledigare och mer avslappnad stil på dom andra forumen, eftersom man få avreagera sig och släpa dit "tveksamma" frågor där man har lust att käfta lite.

Sedan skulle det bli en del oförglömmliga härligheter också!
Fast som Azagtoth säger: Det skulle nog inte passa..

...

...Varför har inte alla åkt utomlands än föresten?

hatten

Swashbuckler
<A HREF="http://Spacebattles.com" target="_new">http://Spacebattles.com</A> Hä gå till deras forum säg att SF serie XX kan slå Star Trek och du kommer få se på förolämpningar... *ler*

jag pratar av erfarenhet då jag VET att Star Wars skepp är överlägsna Trekisarnas skepp i strid..
man blir fort fort trött på sådant dålig stil på diskutioner och sätt att diskutera..

<A HREF="http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm" target="_new">http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm</A>

Johan K

Gammal & dryg
Nej !

Skulle ändå kännas oerhört dummt och meningslöst !!

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>

Instämmer...

...en annan klassiker är att på SF o fantsy kultur forumet diskutera författare. Det brukar reduceras till:

Jo, xxxx är bäst!
Nej, xxxx suger!
Jo han är viss bäst!
Nehejdu han suger!
Jo!
Nej!
Jo!
Nej!
...

Weeha!

Anders

Hero
Den som söker skall finna

helt mysko agressiva inlägg som går ut på att vara så bisarr som möjligt, och gärna komma med helt sanslösa och helst svårdechiffrerade utbrott. Desstom ska det inkludera lite pajkastning

Om du nöjer dig med att få dylikt i lite mer utspädd form rekommenderar jag dig att kolla igenom forumet lite bakåt i tiden. Det finns lite alla möjliga angrepp att studera faktiskt. Lämpliga ord att söka på kan vara "Vampire", "Kvinnor" och "Historieförfalskning". Det här är ämnen där det blivit ganska hårda ord och angrepp i stil med "hur vill du dö?", "man borde gå runt med en hagelbössa och..." och anklagelser om nazistiska tendenser.

Vänlig som jag är så skickar jag ett klassiskt rollspelsangrepp till dig privat så att inte någon här på forumet blir upprörd. Hoppas du uppskattar det!

Men jag tvivlar på att du i längden verkligen skulle vilja ha ett helt forum i stil med det. Svärorden tar liksom slut efter ett tag./images/icons/wink.gif

Anders

Hero
Re: Ojsan [OT]

Du hade väl själv något inlägg på den tråden har jag för mig, den var för några veckor sedan på rollspelsforumet. Det är en rätt långtråkig tråd men det går att hitta en del smällar i stil med:

”Kastar ut sån här skit”
”plumpa och barnsliga sätt”
”skrämmande att ingen bryr sig om sån här smörja”
”använder sig av precis samma uttryck som användes i tal från nazistiska ledare”

Dessutom jämförs Neogames med Mao, Stalin och Hitler.

Vindhand

Myrmidon
Re: Ojsan [OT]

Mjo... men som gräl betraktat var det rätt trist... Det var ju en person mot en enad front...
Kvinnojämlikhetsdebatterna är mycket roligare (och blir låsta snabbare :)