Nekromanti Aktivera moralpaniken

Status
Not open for further replies.

obak

Hero
Ja, kanske bäst att skriva lite om bilden innan tråden låses:

Jag gillar Milo Manaras arbeten, hade mycket trevligt när jag läste såväl The Golden Ass som Borgia.
Teckningen då?
Nu är jag ingen konnisör men jag slängde upp den framför en vän till mig som satte fingret ganska bra på den:
'Bra rumpa, dåligt knä, skeva perspektiv , oinspirerade färger och hennes ansikte ser efterblivet ut.'

Kärlekscraft

Swordsman
Anchorman;n52249 said:
Det är liksom inte så det funkar, du får snarare bevisa din åsikt då det var du som kom med påståendet. Annars kunde till exempel jag säga att: "Alla blondiner hatar rödhåriga och mördar dem så fort de får chansen" och när någon säger emot så ska de bevisa att det inte är så?! Det är ju så idiotiskt det kan bli.

Men jag kan väl bevisa det här och nu, jag är feminist och man och jag slår inte min flickvän.

Sådär nöjd nu?
Avstängningens stora giljotin hänger över mig och alla andra. Diskussionen kan inte fortsätta....

Cissi

Up to no good.
MODERERING!

Eftersom det återigen har bevisats för mig och mina moderatorskollegor att det inte går att diskutera en del ämnen på det här forumet utan att det ska bli såhär, kommer tråden nu att stängas. Eventuellt öppnas den igen under veckan, eventuellt inte.
Eventuellt kommer det att ske avstängningar, eventuellt inte.

Men en sak är säker, jag delar härmed ut en ordentlig varning till alla inblandade i den här tråden. Ni borde veta bättre!

Status
Not open for further replies.