Nekromanti Aktuella Frågan?

Ackerfors

Alas, your rapids!
Den senaste frågan här var vilket forum som var mest intressant att öppna. Den frågan kom upp 19/5 2002 och jag undrar ifall ni har fått ut något av frågan och ifall det blir något nytt forum. Jag har dessutom ett förslag och det är att om ni hade tänkt att följa upp frågan och starta ett nytt forum, att ni tar de tre alternativen med flest röster och gör en ny omröstning.

Maxwan

Swordsman
De tre inläggen som har mest röster är WarHammer, Mutant och StarWars. Min personliga åsikt är att det är väldigt överföldigt med fler forum. Mutant och StarWars passar bra in under: Science Fiction-rollspel. Det är inte alls så många folk som skriver där om man jämför med många andra forum. När det skrivs massa i Science Fiction-forumet, ja då tycker jag att man kan öppna ett Mutant forum och kanske likaväl ett StarWars forum.

Angående ett WarHammer-forum. Det är väl upp till de andra admin att bestämma, men jag är i alla fall emot det. Själv tycker jag att rollspel är rollspel och warhammer är inte rollspel :gremsmile: Men vad vet jag... hoho :gremsmile:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag bara undrade om de bara gjorde det på skoj eller i forskningssyfte. /images/icons/wink.gif
Jag tycker inte heller att det skulle behövas några nya forum.

*visk visk*Ifall det skulle vara ett nytt forum så skulle det vara kortspel eller codex*visk visk* /images/icons/laugh.gif

walium

Ganska töntig, faktiskt
"*visk visk*Ifall det skulle vara ett nytt forum så skulle det vara kortspel eller codex*visk visk* "

Om inte Codex killarna snart får upp sitt eget forum så tycker jag gott att det kan återuppföras på den här sidan istället. Det behövs verkligen.