Nekromanti Alien life

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Okej, jag vill se hela det programmet NU! När kan man se det på den discovery-variant som vi vanliga lägenhetsinnehavare har?

/tobias

Honken

Hero
Okej, jag vill se hela det programmet NU! När kan man se det på den discovery-variant som vi vanliga lägenhetsinnehavare har?

Säkert inte det här deceniet... :gremfrown:

/Honken

Selly

Level 5 Laser Lotus
Sändningstid.

”När kan man se det på den discovery-variant som vi vanliga lägenhetsinnehavare har?”

26:e juni, enligt en reklamfilm de körde för några minuter sen. Just around the corner…eller nåt. ¬_¬

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Re: Sändningstid.

26:e juni, enligt en reklamfilm de körde för några minuter sen.
Häftigt, även om jag inte vågar hoppas att jag ska kunna se den. Jag vet inte ens vilken version av Dis´covery det är jag har och dess program stämmer bara sporadiskt med det som tidningen påstår ska visas.

/tobias

Selly

Level 5 Laser Lotus

”Häftigt, även om jag inte vågar hoppas att jag ska kunna se den. Jag vet inte ens vilken version av Dis´covery det är jag har och dess program stämmer bara sporadiskt med det som tidningen påstår ska visas.”

Om programmen stämmer överens med TV.nu:s vanliga Discovery-variant (inte MIX) så bör du kunna se den; det är nämligen den jag har, och på denna jag såg reklamen. Det utesluter förstås inte att Discovery-äggen sänder reklam för ett program de ämnar sända på en annan kanal, men tja…ta i trä. Det skall tydligen vara en söndag, om det nu spelar någon roll.

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.

Jag har sett trailern på den Discovery-kanal som körs på UPC och där brukar förhandsinformationen vara tillförlitlig.