Nekromanti "All they want is revenge..."

Storuggla

Champion
Argh! Det gör ont! Ont! Vilken sunkrulle det verkar vara! Var beställer jag? :gremgrin:

Storuggla, saknar gyttjan

Ackerfors

Alas, your rapids!
Sorry, sorry...

...Men jag trodde du var oseriös av gammal vana... :gremtongue: Men det är ju bra... Då är vi två som diggar den filmen! :gremlaugh:

Nightowl

Champion
Kom igen, du VILL se den!

Plotten är den bästa jag hört om på länge - Elvis (kanske) och John F.Kennedy (ännu mer kanske, och dessutom färgad svart av elaka utomjordingar) slåss mot odött egyptiskt monster i cowboyhatt på ett misskött ålderdomshem down south! Se upp för Elvis kung fu - så länge han inte ramlar av rulatorn!

Fanimej, detta kommer att bli en upplevelse när jag köper den på importvideo (ingen biograf kommer någonsin att ta upp den i Sverige... och fan tro om den någonsin kommer som en del av Arvidsjaurs begränsade videoutbud... man får väl hoppas att filmklubben startar sin skräckfilmsfestival igen...)

Erik, entusiast

Feuflux

omjonasson.se
Nifty!

Jahapp, nu måste jag köpa en dvd-spelare. Det här var ju guld, måste göra ett Feng Shui-äventyr på temat. Hoppas jag drömmer om cheerleaderninjor inatt. :gremsmile:
*galen blick*

Nightowl

Champion
Re: Nifty!

Jag funderar på att starta en insamling för att nästa film skall bli 'Cheerleader Ninjas 2: Dawn of the Surfer Zombies'. Bra genrer blir ännu bättre när man korsar dem! :gremgrin:

Erik

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: OK, Ugglis, här får du en BRA independent-rulle...

We find the King (Bruce Campbell) as an elderly resident in an East Texas rest home, who switched identities with an Elvis impersonator years before his “death”, then missed his chance to switch back. Elvis teams up with Jack (Ossie Davis), a fellow nursing home resident who thinks that he is actually President John F. Kennedy, and the two valiant old codgers sally forth to battle an evil Egyptian entity who has chosen their long-term care facility as his happy hunting grounds…
Hahahaha!! Lysande! :gremgrin:

kefka

Hero
LOL, den låter så dålig att man bara måste se den. Undrar var den ligger på imdb bottenlista.

Johan K

Gammal & dryg
Huh ??

Okay !!
Varför inte en sådant film... :gremconfused:
Den är säkerligen bra. :gremconfused: