Re: Dessutom!
Tja, men jag gillar inte dina meddelanden för dm innehåller alldeles för många av den där bkstaven sm finns i början på det där rdet, du vet, det där som råttr gillar så mycket.
Okej, jag har ingenting emot bokstaven o, men om jag nu hade haft det, hade du då tänkt "åhh, den där stackars grabben gillar ju inte o, så jag får väl sluta skriva det", eller hade du tänkt "Jaha, om fjanten inte gillar o får han väl uppsöka ett annat forum. Grejen är den att vad du vill inte spelar någon roll, för det finns ingenting i det här forumets syfte och utformning som förhindrar folk från att upprepa klagomål gång på gång på gång. de enda som har, och som för övrigt bör ha, någon makt över vad som får sägas, är forumsredaktörerna, och jag hoppas verkligen att dessa redaktörer bara tar bort meddelanden som tydligt strider mot forumets regler. Tyvärr (för dig) finns det ingenting i forumets regler som förhindrar upprepningar av klagomål, och faktum är att jag inte precis är ledsen för det, för jag gillar forum där en fri debatt kan föras (så länge det inte urtartar i svordomar och personangrepp, men på den punkten är reglerna heltäckande).
Okej. Du kanske inte gillar att folk bara skriver likartade klagomål gång på gång på gång. jag kanske inte heller tycker att det är överdrivet spännande. Men det finns folk som gör det, och dom måste få göra det. (det är ju faktiskt inte så att vi *måste* läsa deras meddelanden) En dag kommer det att komma någon som klagar på mitt och ditt sätt att föra en diskussion, och då är det skönt att veta att man har ett fritt forum bakom sig.
/Dnalor, din finne på hornhinnan