Nekromanti Alla dessa South park avatare.

Staffan

Myrmidon
Gå till http://www.comedycentral.com/southparkgames/character/ och designa din ideala South Park-figur. Sedan trycker du på "Print Screen"-tangenten på ditt tangentbord (ska finnas bredvid funktionstangenterna), vilket gör att en bitmap av det aktuella fönstret läggs in i urklipp. Sedan kopierar du in den bilden i lämpligt ritprogram och klipper ur så du bara får själva avataren. Slutligen ser du till att minska storleken på bilden till ca 80x80 pixlar.

Balderk

Swashbuckler
Sedan kopierar du in den bilden i lämpligt ritprogram och klipper ur så du bara får själva avataren. Slutligen ser du till att minska storleken på bilden till ca 80x80 pixlar.
Fast nu får den faktiskt vara 100 x 100 pixlar.

/Balderk

seinet

Swashbuckler
Och det är för att vi i red tyckte att 80x80 var för litet och ändrade till 120x120 men tyckte sedan att det var för stort och därför gjorde kompromissen 100x100 :gremwink:

/Seinet Wintermute - Skall sova snart

Feuflux

omjonasson.se
Men är det inte roligare....

..... att ha en egen sorts avatar? Men det är kanske bara jag som börjat tröttna på southpark-inflationen.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Nej, nej, nej...

...Det är att se egen ut som ger poäng i den stora rollspel.nu-boken.

*dölja tofsarna*

Lord Renisis

Warrior
Re: Nej, nej, nej...

det är typ bara det är att jag är South Park dyrkare.Jag kan sitta på den där sidan och göra gubbe hit o dit.Jag tröttnar aldrig.
Typ näst efter tomtar så kommer South Park.
så det så!!

Foggmock

Myrmidon
Re: Men är det inte roligare....

Jag håller med totalt. Det var ballt ett tag när man var ensam.. men sen när alla andra också gjorde det blev det ju fett ute.. :gremwink: :gremlaugh: :gremgrin:

Jag bytte såklart för att Beholderserna i Monstrous Manual är grymma som få. :gremlaugh: