Ja.Spelar du rollspel?
Ja.Spelar du rollspel?
Case closed.
Jag har nu till slut spelat rollspel med elektrikern Carl-Johan, så allt står åter rätt till i världen, och alla Carl-Johan spelar rollspel.Jag känner perifert en Carl-Johan (eller eventuellt Karl-Johan). Ska fråga om han spelar rollspel. Jag tror inte det, för han är elektriker.
Jag skrev Eon 4 tillsammans med Petter och Niklas, men på gott och ont var det två olika personer.Vafan... på riktigt? Så, man kan inte heta Petter-Niklas?
Vart bor din bror och ännu viktigare kan du övertala honom att börja spela rollspel så jag kan uppnå mitt livsmål att ha en ny rollspelande kompis som heter karl-johanMin bror heter Karl Johan. Han är kulturlös sportfåne.
Ni har gått på en tilltalande med grundlös konspirationsteori.
//EvilSpook
Han bor i Jämtland men det är inte tillräckligt långt bort. Han har retat mig för mitt rollspelande sen 1985, så lycka till! Vet inte egentligen om han föraktar alla rollspelare eller om han bara behövde göra livet surt för sin lillebror dock.Vart bor din bror och ännu viktigare kan du övertala honom att börja spela rollspel så jag kan uppnå mitt livsmål att ha en ny rollspelande kompis som heter karl-johan
Var det inte Karl XIV Johan som lät instifta Rollspelsverket?Ska ändå till Bernadottearkivet (om de släpper in en rödrepublikan som mig) inom ett halvår, får se om jag kan hitta några belägg.
Nä, det var väl statsminister Carl Johan Thyselius?Var det inte Karl XIV Johan som lät instifta Rollspelsverket?
Tror att Gustaf Vasa gjorde det och att Karl IX och Johan III var de första Generaldirektörerna!?Var det inte Karl XIV Johan som lät instifta Rollspelsverket?