Nekromanti Allmäna diskussionsforum

Gardener

Champion
Ehh, har det varit det i typ 10 år utan att nån har märkt det tidigare? Det måste ju vara nåt sorts rekord! =)

G

Guest

Guest
Sjukt att något sånt här fått fortgå så länge på just det här forumet... :gremshocked:

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Stövelkatten said:
Sjukt att något sånt här fått fortgå så länge på just det här forumet... :gremshocked:
Med tanke på hur petiga vi är vad gäller... typ, allt, ja.

Jag skyller på att jag typ aldrig är på forumframsidan. Använder bara Bevakade Forum.

daflum

Veteran
Det här vad helt klart tufft. Det är dock väldigt lätt att stava fel på det men att ingen upptäckt det förrän nu är bara tufft. Tycker helt klart att detta skall tributas genom att ge forumet underrubriken "the forum previously known as allmäna forumet"

CapnZapp

Myrmidon
Sorry, min hjärna är nog lite autistisk, eftersom när jag typ går ute på stan, kan jag vända mig om utan att veta riktigt varför; inte för att någon plötsligt dyker upp e. dyl. utan för att om jag scannar av omgivningen kommer jag hitta någonting som är felstavat.

Som nu, med din felstavade sig, daflum; exempelvis.

Rickard

Urverk speldesign
CapnZapp said:
...om jag scannar av omgivningen kommer jag hitta någonting som är felstavat.

Som nu, med din felstavade sig, daflum; exempelvis
skannar.

/Han som själv är utan skuld skall kasta den första stenen

CapnZapp

Myrmidon
rätt - jag 'lider' även av att ibland glida över till engelskan... (Jag och Dolph...? :gremcool: )

CapnZapp

Myrmidon
Just jag har väldigt liten kontakt med RiotMinds, spelar inte deras spel, etc. Har tittat på deras snygga omslag och inte riktigt lika snygga onlinesatsning men inte jättemycket mer.

De är säkert skyldiga till mycket, men inte just detta...

Bunny

Crazy like a fool
CapnZapp said:
"Allmänna" är felstavat.
Vet du vad jag tänkte när jag läste rubriken på din trådstart första gången? - "Allmänna" är felstavat.

Sedan visar det sig att jag haft samma felstavning framför mig nästan dagligen i snart 10 år...

Hjärnan är märklig.