Nekromanti Allmänt beröm

Pom

Swashbuckler
Jag vill som det uppmanas i forumingressen beröma de hårt arbetande redaktörerna. Otacksamt slit som bara märks när det inte fungerar perfekt.

Men jag är ibland på andra fora med betydligt lösare redaktion och moderation. Visst har man kul där också, men det blir förfärligt mycket strunt och trollande. Där är en del av de värsta trollen förstås också de ivrigaste hobbymoderatorerna och nybörjare får en del stryk.

Så, bra jobbat! Té laget runt! :tekopp: :tekopp: :tekopp:

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Tackar tackar.

Det är i mångt och mycket ett ganska jobbigt och otacksamt jobb. Men våran nya ledning i och med det senaste redaktionsskifte har varit mycket bättre på att peppasnacka med moderatorkåren, vilket är tacksamt (hatten av till Yassilus), men det är såklart väldigt trevligt att få höra detsamma från forumanvändarna :gremsmile:

Dock börjar jag tro att moderatorer är en färskvara och att jag börjar närma mig mitt bäst före-datum. Men jag vet inte, kanske man ska prova på en paus?

/Naug, håller på ett tag till i alla fall :gremsmile:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Tack, det värmer

Det är en svår balansgång att försöka hålla diskussionerna både sakliga och trevliga (det låter inte så svårt :gremwink: ) och vi gör vårat bästa för att alla ska trivas.
Dessutom är ju www.rollspel.nu mer än forumet, det är ju en hel webbplats där arbete utförs (även om vi haft lite otur). Vi får se till så att ni inte glömmer det. :gremsmile:

Tack för den varma saften, som sagt, den värmer. :gremsmile:

Johan K

Gammal & dryg
Indeed !

Det här kommer att vara ett sådant där hålla-med-inlägg... :gremwink:
Så man får ju hålla med dig om det du skriver !

/ Johan K, som gör vågen för arbetarna här på wrnu