Nekromanti Alltid fiasko när det blir skjuta av.

Preffect

Veteran
Jag tänkte bara dela med mig nåt lustigt. När jag och mina kompisar spelar western brukar vi alltid (som seden bjuder) få
skjuta lite skurkar under äventyren. Grejen är den att min rollperson, som inte är så dålig på att sikta och dra missar ALLTID. Ni kan ju själva lista ut hur det gick när jag skulle dra mot tre stycken ensam =)) Happ. Det var väl vad jag skulle säga.

mvh
Preffect

Nalle med AK4

Swordsman
Skjuta är jobbigt. Min personliga favorit är min kompis omoderna hagelgevär som tar sex (!!!) rundor att ladda om.
Och eftersom våra stridsrundor tar vällldigt lång tid blir
kan man förstå om han blir rätt rastlös under striderna.../images/icons/cool.gif
Wild Wacky Western Weapons
Nalle

nomardiculdacar

Warrior
Mang Mang!

eftersom våra stridsrudor tar vällldigt- (med tre L!!) -lång tid kan man förstå om han blir rätt rastlös under stridernaHan borde vara ännu mer rastlös nu, när han både lyckats spränga sin revolver och sin hagelbrakare!/images/icons/laugh.gif (inte samtidigt dock) Vad ska han nu göra på rundorna, när han inte kan ladda om längre? Han borde få något pris, det är inte alla som kan spränga två vapen på tre äventyr. Kanske bara är bra för honom, han är högvälboren och har alldeles för mycket pengar!