Nekromanti Alltså...

Ymir

Liten kantbaron
Hur i helvete ser jag vilka inlägg som är nya? På det gamla forumet markerades de liksom av en röd mapp, as opposed to de standard-gulvita. Nu ser jag ingen skillnad öht på nya och gamla inlägg. Det är...lite störigt, to say the least.

Vidare; kan man inte, som innan, få se alla inlägg i trådarna redan på forumens respektive huvudsidor?

- Ymir, ovan

Gardener

Champion
Buggrapporter i buggrapporttråden tack. Och läs gärna vad som redan rapporterats.

Vit mapp = läst, gul mapp = oläst.

Det verkar dock bugga lite. Men om ni provar att markera allting som oläst, och sen logga ut. Och rensa cookies. Sen logga in igen. Så kanske det blir bra. Med lite tur.

Gardener

Champion
Läs gärna informationen om detta. Det står på några ställen att designen inte på något sätt är klar. Det jobbas aktivt med den och allt kommer bli Bra(tm).

Rickard

Urverk speldesign
Om du har AdBlock eller liknande så kan du blockera de vita mapparna för större tydlighet.

/Han som gillar att det inte finns några animerade smileys (att blocka)

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Han som gillar att det inte finns några animerade smileys (att blocka)
Själv hoppas jag att de kommer tillbaka snart.

I vilket fall ser forumet fint ut!

Gardener

Champion
Ja, det har nämnts några gånger men det skadar inte att nämna det igen. Vi kommer att göra om designen, det här är bara forumets default-design.

Däremot kommer det säkerligen ta ett tag, då det är en hel del arbete att få till det bra.