Tänkte passa på att promota det svar som jag alltid muttrar i tysthet för mig själv när någon undrar om något som inte berörs av EONs corpus av texter, nämligen: "Hitta på!"
Om det inte finns och du känner att det saknas så uppfinn det och släng in det här på forumet så vi andra nördar får ta del av det också.
En fundering som jag fick i anknytning till din fråga är huruvida kroppslig alstring av psykotropi från individer med hög qadosh eventuellt skulle kunna leda till ökad alstringspotential. Alltså, att dessa personer, i och med sin höga qadosh, har
starkare själar och att man därmed kan dra extra filament från dem. Det borde kanske emellertid kräva ganska höga nivåer, typ ett
bonusfilament per fem eller tio i qadosh som en individ har. Risken med detta skulle visserligen i spelet vara att den guddom, mot vilken qadoshen i fråga är riktad, blir pissed off.
Hmm, antingen är det här en av de bättre idéerna som jag kommit på den senaste tiden eller så suger det donkey balls. It's for you to decide. Själv gillar jag inovation, särskilt i magisystemet till EON.