Nekromanti Alternativ till Lulu?

Genesis

Ni dés ni maître
Jag fick nyligen mina böcker från Lulu och de såg helt kajko ut. Jag har inga höga kvalitetskrav och bryr mig inte om att de missade skärningen lite på full bleed-sidorna, men framsidan av Utpost var grönskiftad och knas. På det stora hela är det nog något jag kan leva med, men det är ändå tillräckligt för att jag ska vilja se mig om efter alternativ. Det har ju gått ett tag sedan POD slog igenom, och jag kan tänka mig att det dykt upp fler aktörer man kan välja emellan. Mina krav:

1: Jag vill inte lägga ut några pengar alls någonsin, förutom när jag beställer hem mina spel. Det ska vara gratis att ladda upp mina spel.

2: Jag vill inte behöva bry mig om försäljningen, utan spelet ska säljas och skeppas av företaget och de tar betalningen.

Önskemål:

1: Jag vill inte ha något krångel. Jag är inte intresserad av att tjäna pengar på spelen, så slipper jag sätta upp något bankkontotjafs så är det ett stort plus.

2: Många format, helst samma format som Lulu. Jag vill inte behöva formatera om mina spel. Två av spelen är dessutom i färg, så det vore schysst om det inte kostar massor.

---

Några förslag?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Drivethru har en POD-tjänst, inte lika mycket val som på Lulu, men ändå.