Nekromanti Altoria

McAber

Varulv
Hej!

Hur är det med Altoria nu för tiden? Gick luften ur alldeles när DoD6 kom (även om det gått på sparlåga redan innan dess)?

/McAber

Baldyr

Hero
Projektet ligger alltjämt på is och DoD6 har nog inte förbättrat läget på något vis. Tanken har i alla fall varit att publicera en del av det materialt som trots allt blivit färdigt, men webbmastern har tyvärr varit för upptagen på sistone.

Det har varit på gång ett par gånger att projektet skulle komma igång igen, i någon form, men vi har alltså prioriterat annat istället. Projektets framtid är alltså oviss och om arbetet med Altoria någonsin kommer igång igen så lär vissa förändringar ske, både med världen och med projektet som sådant.

Den som lever får se, antar jag...

/Baldyr, projektledningen

McAber

Varulv
Anledningen att jag undrar är att jag hittade min gamla Minotaurtext. Så frågan är vad man ska göra med den om jag skulle få tid att jobba vidara på den. Det är väl inte aktuellt riktigt än, men man vet ju aldrig /images/icons/laugh.gif

/McAber

Baldyr

Hero
Jag vill knappast inge några falska förhoppningar genom att uppmuntra dig att utföra något arbete vi inte kan ta emot, men jag tycker nog helt klart att vi kan fortsätta den här diskussionen privat (exempelvis via baldyr@hobbyspel.com).

Det var trevligt att höra från dig, förresten. /images/icons/smile.gif

/Baldyr