O Ofeig Warrior Joined 4 Jun 2000 Messages 373 Location Solna 16 Aug 2001 #1 Ursäkta, men är jag lite sen nu? Jag märkte att Altors vidder är borta, hur länge har den vart det? Robin Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
Ursäkta, men är jag lite sen nu? Jag märkte att Altors vidder är borta, hur länge har den vart det? Robin Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
R Riddaren Swashbuckler Joined 18 May 2000 Messages 2,944 Location Vintergatan, Universum 16 Aug 2001 #2 Något dygn Riddaren Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den. Dale Carnegie
Pendragon Swashbuckler Joined 5 Aug 2000 Messages 3,030 Location Malmö, SKÅNE 16 Aug 2001 #3 Vansinnigt irriterande.... jag hittade in där först igår... Jag som tänkte köra en kampanj i Soluna.... nån som vet vart allt material tar vägen? Om du trampar i klaveret ha åtmistone vett att stå still
Vansinnigt irriterande.... jag hittade in där först igår... Jag som tänkte köra en kampanj i Soluna.... nån som vet vart allt material tar vägen? Om du trampar i klaveret ha åtmistone vett att stå still
Robert Jonsson Nothing is True. Everything is Permitted. Joined 13 Mar 2000 Messages 5,394 Location Örebro 16 Aug 2001 #4 Det kommer till www.spelledare.com Skicka mig ett mail på soluna@home.se angående Soluna så skall jag förse dig med vad du behöver. - Robert Jonsson "För att se igenom den slöja vi skapat så måste vi öppna ögonen..."
Det kommer till www.spelledare.com Skicka mig ett mail på soluna@home.se angående Soluna så skall jag förse dig med vad du behöver. - Robert Jonsson "För att se igenom den slöja vi skapat så måste vi öppna ögonen..."