Nekromanti Alver kom, packades och skickades!

Legion

Warrior
I morse dök pallarna med Alverböckerna upp. I kamp mot yrande snö och vind lyckades böckerna bärgas, och flyttas in i butiken. Förmiddagen tillbringade vi med att febrilt packa om alla böcker, och göra fina paket till alla som beställt.

Allt är nu lämnat till posten, och skeppas från ön ikväll. Leveransbekräftelser har skickats ut, och kollinummret kan användas att spåra paketet och även till att hämta ut paketet även om avin inte kommit fram.

DesertRain

Hero
Yay!!
Hoppas att de kommer imorgon, fast det svenska postsystemet kommer säkert att svika mig igen :gremfrown:
Annars får jag väl tröstsupa Bailey's med Kraetyz

Dark Lotus

Warrior
eller så kanske böckerna är hoss oss på måndagen om gudarna är nådiga? Daak..beskydda oss... och ni andra gudar..you know what to do...

Jehorius

Veteran
Gudar? Pff, ska se vad jag kan göra. Och Krae, ska du bju Purg - Ska du bju mig! :gremmad: Nå väl, ska bli skönt att få boken till slut. Får vänta ivrigt en stund till, men vad är det man säger? 'Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge'.

Iavhé, som har förfrusit sina fingrar pga kyla och snö.

k7e9

Hero
Gott, hoppas de dyker upp snabbt, smidigt och säkert. Jag vill bläddra och kunna tänka "fan va mycket bättre än gamla alver det här var!" :gremsmile:

Dark Lotus

Warrior
Va dumma hon var på ica som stod vid posten, hon ville inte låta mig hämta mitt paket utan avi xP ,trots att man hade id med sig (man tycker ju dom kan se på sina datorskärmar).

Hmm... endå har man bott så länge vid denhär såkallade butiken så man tycker de borde känna igen en iallafall xP..

tull

Hero
jag hatar alla som beställt boken! :gremwink: Jag får hoppas att de första kommentarerna och spoilers kommer under måndagen för då åker jag till jämtland = inget internet. Jag har för dåligt omdöme för att inte läsa spoilers.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Herr Persson said:
jag hatar alla som beställt boken! :gremwink: Jag får hoppas att de första kommentarerna och spoilers kommer under måndagen för då åker jag till jämtland = inget internet. Jag har för dåligt omdöme för att inte läsa spoilers.
Jag sitter just nu och väntar på mitt recensionsex, så vi får se om jag hinner skriva ihop något.

tull

Hero
Bobby: Tänk på, det är en väldigt viktig eonmodul för läsarna därför är det nog viktigt att du läser hela modulen ord för ord. Även samtliga kommentarer mellan För och efternamn i början av modulen. Det gäller att kommentera hela boken ur dess helhet, försök därför läsa modulen 3-5 gånger. Ord, rader, sidor.

En Analys och jämförelse mellan den älde alvermodulen samt andra rollspelsvärldar vore också lämpligt att ta med i analysen.

;D

Jehorius

Veteran
<Grubblar och kliar sig i bakhuvudet.> Får inte tag på mor, thus no money ;< Aja, får vänta lite då, I guess.

Amroth

Veteran
Oh gud vad jag har längtat efter denna bok! Äntligen har jag den i handen, hårdinbunden! :gremsmile:

Har inte hunnit läsa så mycket än men måste säga att den ger ett inspirerande intryck. Sen är den i mitt tycke väldigt snygg också, både inuti och utanpå :gremsmile: