Nekromanti Alver kom, packades och skickades!

DesertRain

Hero
Min har kommit till posten! Nu ska jag bara stärka mig lite innan jag beger mig ut i snön och kylan igen.

DesertRain

Hero
Efter en strapatsrik färd till den lokala icaaffären har jag äntligen fått boken!

Prugartory, påväg mot soffan!

Fienden

Hero
Mina första ord efter att ha läst författarlistan, glatt mig lite åt en självbenämning, och sedan öppnat boken: "Åh hååå, vi snackar ny layout."

Har inte ens hunnit läsa än (fick den för några minuter sedan), men... Hell yes.

<3

tull

Hero
Bael said:
sedan ska jag spela min galna maleficator. Wish me luck!
Borde vi verkligen det? :gremwink:
Först vill jag ju veta vilket rike som din maleficator kommer plåga blott genom sin närvaro!

Jehorius

Veteran
Han ä faktiskt falier, men lite speciel. Han har en förbannelse över sig vilket har förändrat hans utseende lite. Blodådrorna är svarta, likblek, väldig tydliga kindben, knotiga fingrar, etc etc. Sen har han reanimerat sin fru, när hon dog. Så han är helt cp :gremtongue: Men vi är iväg och koloniserar oss! Just ja, han är Husfurst också xD Kolonin ska iaf heta 'Ranrion' vilket betyder 'Möjligheternaskoloni'. Aja, dom vill att jag ska spela så, tjupp!

Johan K

Gammal & dryg
Naaajs!!
Har tyvärr inte förhandsbokat Alver. Men skall nog ta & köpa den iaf.

duncan_UBBT

Swordsman
Nooeoeooee!!!!!! Jag tror att vårt ex ligger hemma hos vår kassör. OCH HAN BOR I SISJÖN!!!!!!! Och jag åker till fjällen klockan 5 imorgon. THE PAIN!!!!!!!!

tull

Hero
Har du varit med och skrivit Sångernas ätt? :gremooo: Coolt, vad skrev du där? :gremdrink:

Fienden

Hero
LoL, vi blev ju tillfrågade att skriva om Learam-klaner. :gremtongue: Min blev kraftigt modifierat i vilket fall, inte så viktigt. Två andra blev kvar i nästan orginalskick, grattis till dessa två!

k7e9

Hero
Whyyy? Varför har inte min bok kommit än? Ska jag spendera hela helgen utan? :gremcry:

EDIT: Sökte just efter mitt paket, ligger på utlämningsstället, men ingen avi. Så då får jag ändå spendera helgen utan boken, med vetskapen att den är 5-6 minuters gångväg bort. :gremcry:

Jehorius

Veteran
Min blev ändrat lite också, men är fett nöjd med boken i sig. Någon annan än jag som kommer göra en léaram alv inom kort?

DesertRain

Hero
Skriv ut din ordernsbekräftelse, där det står ett kollinummer, och ta med den till posten så kan du hämta ut ditt paket. Det var så jag gjorde.

k7e9

Hero
Allrighty then, tack för det förslaget!
Då ska jag gå och plocka ut det så snart jag hinner. :gremsmile: