Han ä faktiskt falier, men lite speciel. Han har en förbannelse över sig vilket har förändrat hans utseende lite. Blodådrorna är svarta, likblek, väldig tydliga kindben, knotiga fingrar, etc etc. Sen har han reanimerat sin fru, när hon dog. Så han är helt cp Men vi är iväg och koloniserar oss! Just ja, han är Husfurst också xD Kolonin ska iaf heta 'Ranrion' vilket betyder 'Möjligheternaskoloni'. Aja, dom vill att jag ska spela så, tjupp!
Nooeoeooee!!!!!! Jag tror att vårt ex ligger hemma hos vår kassör. OCH HAN BOR I SISJÖN!!!!!!! Och jag åker till fjällen klockan 5 imorgon. THE PAIN!!!!!!!!
LoL, vi blev ju tillfrågade att skriva om Learam-klaner. Min blev kraftigt modifierat i vilket fall, inte så viktigt. Två andra blev kvar i nästan orginalskick, grattis till dessa två!
Whyyy? Varför har inte min bok kommit än? Ska jag spendera hela helgen utan?
EDIT: Sökte just efter mitt paket, ligger på utlämningsstället, men ingen avi. Så då får jag ändå spendera helgen utan boken, med vetskapen att den är 5-6 minuters gångväg bort.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.