Nekromanti Alver och dvärger

Ymir

Liten kantbaron
Re: OT, låsningsvarnin utfärdas

Det finns ingen hejd på hur OT den här diskussionen blivit. Ser jag ett sådant inlägg till låser jag tråden.

- Ymir, varnar.

Cain

Veteran
Borde ta och nämna att det är ganska viktigt då jag behöver information till mitt projektarbete.
Alla vettiga sidor ni har om alver eller dvärgar oavsett vad sidorna innehåller eller vilket rollspel det är ifrån.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Projektarbete?

Borde ta och nämna att det är ganska viktigt då jag behöver information till mitt projektarbete.
Alla vettiga sidor ni har om alver eller dvärgar oavsett vad sidorna innehåller eller vilket rollspel det är ifrån.
Vad är det för typ av projektarbete egentligen? Om det har med skolarbete att göra borde det väl vara mer allmängiltigt att skriva om alver och dvärgar i mytoligi, än att skriva om dem i olika rollspel? Eller är det just hur raserna framställs i olika rollspel du ska skriva om?

/tobias

Sodivra

Champion
Öh, så underligt..

Jag skrev en ursäkt till publiken, och för en gångs skull så BLEV det också en publik till vrållådan.. Nightowl också, till råga på allt.. :gremcrazy:

Cain

Veteran
Re: Projektarbete?

Jag ska börja med en kort beskrivning av alver och dvärgar. En sammanlagd bild om man vill säga så. Sedan ska själva arbetet gå ut på att beskriva hur dom framställs var osv.