Nekromanti Alver och sprit..

Helmgast
Solidaritet med Stora Arkipelagens folk! [OT]

Och frihet åt Ashariens nomader! Alla är Daak! Ät auccafrukt!

Faralor

Veteran
Re: mindre [ANT]

klart kropsvikten har del i hur mycket man tål emn som redan sagt så är alcoholtåligheten en personlig grej också vad angår misslor o trukher så klart trukhen tål mera

Magnus L

Hero
Vana [ANT]

Så om du frågar mig så har det med ditt psyke också att göra, och inte bara med kroppsbyggnaden...

Kanske inte så mycket psyket som vanan...dricker man ofta blir man tåligare..så slutsatserna vi kan dra om dig Mouja...ja, :gremwink:

-BoNe-

Warrior
Misslor kanske är

über alcohloster.. Super ihjäl sig varje lördag eller nåt..

Mouja

Hero
Re: Vana [ANT]

Hehe... du är en rolig prick du.. misstolka inte allt jag säger för en gångs skull va :gremtongue:

Frixeray

Swordsman
Pipa? PIPA!?!? [Smått OT]

Alvgräs röks minsann inte med pipa! Här rullar vi ihop bladen och röker dem rätt av! Läs om, läs rätt!

Ta inte illa upp, jag var bara tvungen att få "skriva av" mig lite... Var ett tag sedan nu och kände mig bara tvungen att påpeka denna bagatell...

Re: Alver och gräs..

Åhh, herre gud... Jag kommer aldrig kunna spela en kiriya igen...

JAG VET ATT JAG INTE KAN STAVA
Tzam -The evil kiriya-

Du menar att du har nyttjat alvgräs? :gremwink: Jag var dödligt beroende av alvgräs, och tja, jag slutade spela på denna rollperson efter ett tags beroende, ty han var i princip ospelbar, då han rökt på som ett svin, men Baron/Greve Elandimar, var en trevlig man att spela/b]

//Aralion

Dom flesta alver, dricker sprit, men inte ALLA!

" Henea kan mycket väl "röka fredspipa"... "

Det var därför jjag skrev "Svampar och sånt", och pipa är väl ändå egentligen inte alkohol

"Flamberad Vildfågel med Gräddsås"
"Rostad Havsfisk med Lingon"
Läckerheter skapade med tabellerna RI-2 till RI-4 i modulen Riddaren

Alver dricker sprit, men inte en som sett den sanna läran, Daaks lära, jag Aralion Ravathon, sprungen från en av Thismättens mest stolta släkten, drack sprit ett bra tag, det gjorde jag, men jag står fast vid att sprit är, en synd enligt Daak, den ende guden, och alla som säger något annat skall straffas i Daaks namn, men sedand den dag jag mötte mitt ljus i livet, min älskade Dioli, som minns Colonans storhetstid, jag och hon har tillsammans uträttat STORDÅD!!
Men, det jag vill ha sagt med mitt; "Alver dricker inte sprit", är, dom få alver som skådat det sanna ljuset, gör det inte, ty det är Daak förbjude, såsom Bigami, och annat Blasfemisk

Minns; "Den som bär hand på en Daakpräst, skall straffas av det hårdaste straff man kan utdela, DÖDEN!!!!!

//Aralion Ravathon, Cavalles av det Jargiska Kejsardömet!