Nekromanti Alviones rollspelsmuseum återupplagt

retroJOMA

Veteran
Tjena, på er alla gamla (och unga) rollspelare. Jag skulle vilja ta tillfälle i akt att få er att rikta uppmärksamheten mot följande URL: http://alvione.com/rollspelsmuseum. Efter mer än fem års bortavaro från internet har jag nu lagt upp mitt gamla rollspelsmuseum igen. En ny version är under konstruktion och kommer att lanseras så småningom. Jag vill ha så mycket feedback som möjligt inför detta arbete. Vad var det som var bra med det gamla? Vad saknades och som borde finnas med i det nya? Vilka funktioner vill ni att det nya muséet ska ha? Jag efterlyser även information som saknas i det gamla muséet och nya högupplösta inskanningar av samtliga omslag i hela muséet. Förslag kan antingen lämnas här på forumet eller genom e-post till rollspelsmuseum@alvione.com.

Johan K

Gammal & dryg
För att sammanfatta det hela när jag tittat omkring på sidan, så är ordet: NOSTALGI !!
Fåt xåå säga t det är kul att du/ni laggt upp sidan igen ! Får en att minsns forna dagars spelande.

Rickard

Urverk speldesign
Jättebra! Äntligen!

Det hade varit bra om man kunnat länka direkt till en en produkt, för det är så jag har velat använda just den där sidan i flera år under dess bortgång. Just nu är det lite omständigt (kopiera länkadress) och dessutom så innebär det en direktlänk till enbart produktsidan. Det vore bra om man fick med menyn också (enkelt javascript eller konvertera alla sidor till php).

/Han som nog ska börja bidra med en massa text, då rollspelsmuseumet här på forumet aldrig blir av