Personligen improviserar jag så mycket att det känns som att det inte blir så mycket material att lägga upp, och det mesta av det kampanjspecifikt, typ halvsidesbeskrivningar av två jargiska städer, en text om jargiska fattigmanskvarter, lite slumpmässig info om fraktioner och SLPer osv, och det känns liksom inte riktigt allmänintressant nog att lägga upp, på något sätt... (ergo, det hela beror kanske på mitt tankefel
)
Sedan har vi ju folk som Ymir, som väl har publicerat minst 10-20 sidor Eon-material som _inte_ är direkt kampanjrelaterat (och du exkluderar jag säkert anticthon och glömmer en massa texter) under min tid här på forumet som inte kommer upp på Drunoks drängar, och mänden mer kampanjrelaterat vågar jag inte ens tänka på.Jag har lagrat tiotals A4 med vad jag ansett vara bra och möjligt användbart amatörmaterial jag hittat på forumet på datorn, själv, så där har du nog ditt försvunna material, skrivet i forumsinlägg här
De texter jag har "publicerat" här på forumet om magi och alkemi har jag helt enkelt inte haft någonstans att lägga upp, men nu när vår föreningen har skaffat en ny hemsida kanske jag snart kan få upp dem där. Lägg gärna in dem i eonbiblioteket ifall det är sådant du vill ha med; maila mig så kan jag skicka dem i en klump ifall du inte orkar leta.
Så, ja, jag ska nog sätta mig och kopiera in lite texter i wikin nu, det kanske behöver göras... men jag skulle vilja att någon ändrade layouten, för jag tycker underrubrikerna inte är tillräckligt lättläsliga som de är nu... (jag? jag kan väl inte något om layout och wiki, det är någon annans jobb, ju
)