Nekromanti Ambidexterity

Organ

Out of time, out of mind
Re: OT...

>...kan man då översätta ogress med resa?

Varför inte. Det låter iallafall klart bättre än resinna :)

/Anders

chrull

Stockholm Kartell
Re: Duelist (OT)

jo. men alla blir inte skadade av precise strikes..

också finns det lite andra grejjer..

men varför inte ha valmöjligheten mellan att attackera med sina två (magiska så klart) rapiers eller en + precise strike..

dessutom vill jag ha en tjej med en värja i varje hand..

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

Quan'talis

Swashbuckler
Slightly odd

Det här har jag aldrig varit med om förr. Jag har postat två svar på samma inlägg, med ett par minuters mellanrum, och de är OLIKA! Vad kan jag ha sysslat med i går kväll?

"A voice of chaos in a reasonable world"
www.senileape.cx

Quan'talis

Swashbuckler
Re: Du måste ha varit full!!!(NT)

Nej, det kan jag inte ha varit, eftersom jag satt i datasalen här på universitetet för att skriva en uppsats om invandring och hur den påverkat det brittiska samhället. Och visst har jag dåligt omdöme, men inte så dåligt. Men det skulle ha varit en bra och lugnande förklaring; nu får jag fortsätta oroa mig... (en grekisk kung på den gamla goda tiden stiftade f.ö. en lag som sade att om någon utfört ett brott i berusat tillstånd skulle straffet fördubblas. Undrar hur de gjorde med dödsstraff)

Jag märkte nyss att då man läser ett inlägg som man nyss svarat på syns inte ens eget svar i listan. Kan ha något med det att göra. Men det förklarar ändå inte varför innehållet är olika.

www.senileape.cx <P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Quan'talis on 2001-09-30 10:40.</EM></FONT></P>

Apropå skola...(OT)

Jag måste säga att det här med plugg är pest just nu....jag går på handels och har inte tid att plugga så mycket för jag söker doktorandtjänster utomlands och i Sverige samtidigt och förbereder en massa tester.......det suger! Fast det får man ta....

Oj vad jag känner att det här har inget med rollspel att göra....

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.

Quan'talis

Swashbuckler
Re: Apropå skola...(OT)

Känner sympati. Själv har jag ett prov i Intonation Theory på tisdag (tips från vår lärare: "The more unnatural you feel, the mor English you'll sound")

Kanske dags att nån låser den här tråden?

www.senileape.cx