Deodanders
Syntaldicus Nomenclatus
Spelade Unknown Armies i Stockholm en gång, med en amerikan.
Makes sense with “Eslöv Gothic” being a somewhat pejorative description of a certain architectural style.I've set a Vampire setting in Eslöv lol
Just det, jag SLade en Unknown Armies-kampanj som utspelade sig i Malmö.Spelade Unknown Armies i Stockholm en gång, med en amerikan.
Ja. Vi spelade uteslutande amerikaner i Polen (och kanske nån enstaka galen ryss). Det var ju själva grejen med spelet.For the Twilight 2000 fans, did you play as Americans?
Obegripligt designval!Ett av de skummaste konter-svenska val jag någonsin sett var att sätta Lex Occultum i Frankrike. Hallå, Sverige har ett jättecoolt 1700-tal med en massa egen ockultism och esoterika! Det ber om en svensk setting!
Ah cool! Yeah, I remember the royal family in it.You make me recall writing that article. Way back in late 90s. An amusing undertaking. I couldn't resist poking fun at the Swedish royal family.
Ja, vad jag minns hade inte det spelet alls stöd för att spela i en svensk setting. Eller nämndes Norden på två sidor eller så? Det var i alla fall inte mycket.Obegripligt designval!
Var det samma sak med Götterdämmerung?