Necross;n155897 said:Jag får popup-meddelandet "An unexpected error was returned: 'Prenumerationer'" när jag postar. Så jag vet inte riktigt om inlägget postats (måste alltid dubbelkolla). Ganska störande. Kan nån fixa?
Krille;n155913 said:Dessutom: kolla in tråden Hur man överlever vB5. Där finns en massa tips om hur man står ut med plattformen och går runt en massa problem med den.
Vimes;n155929 said:Inlägget blir nästan alltid publicerat ändå, men en gång skrev jag ett inlägg som inte blev det. Det var synd, för det var ett bra inlägg. Med eleganta, nyanserade men träffsäkra formuleringar förklarade det både det materiella och det andliga. Det gick bortom det ordinära språket och upprättade en sann kontakt, en utsträckt hand, mellan min tanke och läsaren. I texten fanns både mikrokosmos och makrokosmos, både min själ och den objektiva verkligheten. Jag grät av rörelse och mina salta tårar bildade havet där livet uppstod. Inför texten gavs existensen innebörd och syfte och för ett ögonblick stod världen och det verkliga i skarp kontrast till det icke-existerande, likt när solen faller på en skuggig plats. För ett ögonblick fanns den där: sanningen. Blottlagd och självklar.
Sedan:"An unexpected error was returned: 'Prenumerationer'"
det är inte en bug, det är en feature.Reddokk Fheg;n155939 said:exakt så är det för mig med. när jag skrivit ett magnifikt inlägg så blir det inte postat. medan mina mediokra inlägg alltid blir postade
Sapient;n155959 said:Jag har alldeles motsatt problem - jag skriver bara magnifika inlägg, men när det stundtals ser ut som jag skrivit något mediokert, beror det på en annan (odokumenterad) bug som tar objektivt sämre inlägg skrivna av andra forumiter och postar i mitt namn.
Mycket störande!
anth;n155954 said:det är inte en bug, det är en feature.
Inläggsätaren. En skum varelse som lever på färska pretentiösa ascii-tecken.Reddokk Fheg;n156037 said:Men var hamnar de magnifika inläggen då? Jag menar de har ju uppenbarligen aldrig dykt Upp någonstans här på forumet
Den är ju rätt gulligKrille;n156041 said:Inläggsätaren. En skum varelse som lever på färska pretentiösa ascii-tecken.
Detta är väl att vara paranoid? när man är misstänksam. Tror att det pågår en komplott mot en och så vidare. Men om man VET att folk är ute mot en så är det väl inte att vara paranoid?Lukas;n156049 said:Nu är jag inte paranoid men lite jävla misstänksamt är det