Nekromanti And now for something COMPLETELY different!

Sunnie

Veteran
Titta här: http://www.geocities.com/wren_miller/art/original/linda_original_tears.jpg

(Jag skulle egentligen gjort en "riktig" html länk... fast den ville inte funka... *mutter*)
Andledningen att jag lägger upp den här är att jag vill ha lite c&c från "folk". Så, varsågoda ^_^.

Om man bortser ifrån att människan som gjorde bakgrunden (vem det nu är) är mycket bättre än mig så blev bilden helt ok. Att texten är svårläst vet jag, förlåt, jag kunde inte få den bättre. Han fick lite för stora händer också.... men det får gå!

Bilden är 533x800 pixlar stor och är 182 kb. Så nu när ni vet det så kan ni inte klaga på att den tog tid att ladda ^_^.

Figuren jag ritat av är min krigare som är silver/ljusalv. Dock så tror jag att hans svärd blev lite för litet...

/Sunnie

"Don't underestimate the power of the rubber"

Runde Rolf

Swordsman
Finfin! Inte tycker jag att svärdet var för litet och inte tänkte jag på händerna heller. En jäkligt fin bild!

"Mångsidig som en plattfisk"

Sunnie

Veteran
Vad jag har läst är ett bastardsvärd cirka 150 cm, (inkl hjalt antar jag ^^). Chaouleon är 180, så lite för kort är det nog ^_^

Dock är det lätt att vara självkritisk, iaf för mig ^_^

kul att du gillade den iaf ^_^

/Sunnie

hatten

Swashbuckler
Re: Stang

DEN bilden tyckte jag om.. DU är bra och borde vara stolt.. Och jag har alltid gillat folk med vingar och att flyga är en av mina största drömmar.. ( INTE flyga som i sitta vid spakarna i ett flygplan utan äkta flykt med hjälp av egna muskler+vingar )

MEN bara för att visa att jag tycker om din bild så ska jag komma med lite konstruktiv kritik i hopp om att du blir ännu bättre och ritar flera bilder som du viser för oss..

Fast
1 svärdet ÄR för stort i förhållande till den som ska använda det..
2 Kläderna SER bra ut men HUR kan han MED dom vingarna ha en T-skorta som ser ut så ? den måste vara helt sönder klipt i ryggen..

Livet är en gåta utan enkla svar.

Feuflux

omjonasson.se
Woaw, cool bild.

Förresten, är det inte Mony Python som säger: And now for something completely different?

//[color:red]Feuflux</font color=red>
//[color:red]som är stort Monty Python fan...</font color=red>

Sunnie

Veteran
Re: Stang

Svar på 1: Bastarsvärd är stora, dock så kan det vara lite för brett på bilden. (för mycket anime ><)

Svar på 2: Den har en ganska stor urringning där bak, i rollspelet har han även "vanliga" kläder dock så är de "modifierade" till att passa honom.

Tyvärr kan inte min karaktär flyga med sina vingar... de är för små, han kan bara glida...

/Sunnie

Ximnipot69

Swordsman
Jo

Det stämmer alldeles utmärkt. Kul att någon annan också uppmärksammade det.

Länge leve [color:green]Monty Python!</font color=green>

[color:green] (o0)
/1I\</font color=green>

Sunnie

Veteran
Re: Trevligt, men...

Nej, men det är inte så svårt att fixa om du vill ha ^_^

/Sunnie