Nekromanti Anden i lampan.

Marukusu

Hero
Re: Ameh...

Jag syftade mer på en jedi här på jorden. Få (rättare sagt inga) av honorna jag känner visar något större intresse av Starwars och jedi. Fast någon lär ju gilla det.

Och att hångla med sin egen syster är väl föga attraktivt? (Leia gjorde det dessutom bara för att jävlas med Han Solo)

- Danne has written.

Marukusu

Hero
Håller med till fullo.

"Jag önskar en hel massa saker, allt mellan himmel och jord, däremot är jag inte säker på om jag vill att de ska gå utan någon ansträngning, om jag ens vill att de ska gå i uppfyllelse."

Boooooooooriiiiiiiing...

- Danne

Svarte Faraonen

ром и смерть
1. Fullkomlig kontroll över min kropp, inkluderande hälsotillstånd och olika former av skepnadsändring.
2. Målmedvetenhet nog att faktiskt kunna göra det jag föresätter mig att göra.
3. Förmågan att förtrolla getter så att de kan flyga. Varför? För att jag drömde att jag kunde det inatt, och det var rätt kul.

Och för att se det ur Yassilus synvinkel, det finns nog möjligheter att sträva även med dessa förmågor. Av de tre önskningarna är det egentligen bara en som har någon relation till de utmaningar man vanligen möter i livet (och även denna lämnar en hel del upp till min egen kompetens), de två andra är mest kul grejer.

Pom

Swashbuckler

Få (rättare sagt inga) av honorna jag känner visar något större intresse av Starwars och jedi.
Det var ju tråkigt.
Åtminstone vad gäller de tre äldsta filmerna är min fru, min äldsta lillasyster och min mor stora fans. Och hos det senaste paret jag var på middag hos är den kvinnliga parten en ivrigare starwarit än den manliga.

Och att hångla med sin egen syster är väl föga attraktivt? (Leia gjorde det dessutom bara för att jävlas med Han Solo)
Skåda inte ett gåvohångel i munnen. :gremgrin:

Yheela_UBBT

Veteran
1. Att jag kunde följande 4 språk lika bra som svenska (tala, skriva, läsa, förstå (såklart)): finska, franska, italienska, japanska.
2. Att jag vinner 25000 i månaden i 25 år på nästa trisslott jag köper.
3. ... väntar med den tredje...

G

Guest

Guest
1. motivation
2. lycka
3. möjligheten att kunna dela med mig av de två andra, denna vill jag dock behålla

Minimoni

Homelander

hej hej
Få (rättare sagt inga) av honorna jag känner visar något större intresse av Starwars och jedi.
Svenska tjejer antar jag? De vill alltid vara sa vuxna och mogna... Självklart finns undantag men i stort haller jag med dig om att svenska tjejer inte gillar starwars. utrikes brukar det dock vara annorlunda. Jag har träffat högar med Tyskor, Amerikanskor, Japanskor och Koreanskor som älskar Starwars. Bland koreanskorna och Japanskorna skulle jag nog säga att det är fler som gillar starwars och jedis än ogillar dem.

MiniMoni

Jaggernaut

Hero
Ahmen inte igen

Äh, jedi måste ju vara världens tråkigaste yrke. Man måste ju vara så äckligt god hela tiden.

Jag gör det ju hela tiden. Det ver ju sith (visst var det så det hette) jag menade. Och så får man ha ett cool "Darth" före sitt namn.

(fast om man manipulerade deras hjärnor så skulle det kanske bli andra bullar... men det är inget som en äkta jedi skulle underlåta sig till att göra).

Men är man sith så kan man göra så utan att få fläckar på sitt samvete (man har nämligen inget).

- Danne, tycker att han är ballare eftersom att han vill ha hela världen.

I och för sig är det ganska coolt det också men det brukar ju de flesta sitherna också vilja ha :gremtongue:

/Jaggernaut - AKA Darth Jaggernaut.

Marukusu

Hero
Duh!

...hade du skrivit att du menade sith och inte jedi från början så hade det varit skillnad.

Duh!

- Danne, anser att the good side = dark side (eller vice versa).

Eksem

Champion
1. Jag önskar att jag hade asmycket pengar så jag kunde ha fina kläder, vara full hela tiden och ha ett stort hus med tjänare som städade åt mig.
2. Jag önskar att jag vägde 67 istället för 77.
3. Jag önskar att jag kunde sjunga och spela instrument så jag kunde göra popmusik som den borde låta.

Renfield

Swordsman
Jag antog att man inte fick kringgå reglerna med hårklyverier. Annars hade jag bara önskat mig omnipotens och fått det överstökat.