Mekanurg I'd rather be different than indifferent. Joined 17 May 2000 Messages 8,048 Location Port Kad, The Rim 6 Sep 2011 #1 Min andra roman, denna gång med science fiction-tema, är publicerad. Länk >>>
Lukas Mannen i Gult Joined 25 Jan 2010 Messages 3,717 Location Huddinge 6 Sep 2011 #2 Mekanurg said: Min andra roman, denna gång med science fiction-tema, är publicerad. Länk >>> Click to expand... OM man nu funderar på att köpa den vart skall man vända sig då?
Mekanurg said: Min andra roman, denna gång med science fiction-tema, är publicerad. Länk >>> Click to expand... OM man nu funderar på att köpa den vart skall man vända sig då?
Mekanurg I'd rather be different than indifferent. Joined 17 May 2000 Messages 8,048 Location Port Kad, The Rim 6 Sep 2011 #3 Till exempel Bokus >>> AdLibris bör få upp den på sin sajt imorgon.
Arfert Facit Joined 9 Sep 2004 Messages 15,729 Location Stockholm 7 Sep 2011 #4 Fixar du ett ex till mig?
solvebring Superhero Joined 19 Mar 2004 Messages 13,027 Location Fellingbro/Arboga 7 Sep 2011 #5 Vajert! Ska bli roligt att läsa dina böcker, när jag nu får tummen ur. Just nu går pengarna och tiden till en massa kurslitteratur.
Vajert! Ska bli roligt att läsa dina böcker, när jag nu får tummen ur. Just nu går pengarna och tiden till en massa kurslitteratur.
Mekanurg I'd rather be different than indifferent. Joined 17 May 2000 Messages 8,048 Location Port Kad, The Rim 7 Sep 2011 #6 Arfert said: Fixar du ett ex till mig? Click to expand... Jag fixar ett ex med dedikation till dig, med tanke på allt du gjort.
Arfert said: Fixar du ett ex till mig? Click to expand... Jag fixar ett ex med dedikation till dig, med tanke på allt du gjort.