Nekromanti andra varelser??

håller med ganska klart

ännu fler hyggelmonster???? NEJ TACK! varför behöver man FLER monster??? monsterboken var ju tio ggr sämre än DoD's... jag tänker iaf hålla mig på hästar och svin, närmre monster tänker jag inte sträcka mig...

dvärgen undrar vad ebhron är för ställe

G

Guest

Guest
Re: Farliga krabbater

Om man ska behöva 'plocka bort' (riva ut...? ) en hel massa sidor är det ju inte utan att känner sig lite missnöjd med köpet...

Du är väl redan missnöjd med Monster & Varelser isf eftersom du inte gillar alla monster och inte spelar med dem, vilket skulle kunna ses som samma sak som att "riva ut dem".

Vi använder inte heller M&V särskilt mycket. Vet dock inte om min SL är missnöjd med monstren i den eller inte. Avsnittet om djur i övrigt är väldigt bra speciellt eftersom många rp:s har hästar, iaf i våra kampanjer, för vilka man kan räkna ut väldigt mycket.

/Tiamel - vars stridshäst räddade livet på honom genom att sparka en ondsinte Trukhen i huvudet...tyvärr omkom hästen senare

G

Guest

Guest
Re: # små armborst

Finns det inte ett litet cirefaliskt armborst? den borde väl dugga... om inte så kan dän väk användas som en katapult av tomten...

Mvh Ezzy

ripperdoc

Myrmidon
Inte dåliga monster

<I>Vi använder inte heller M&V särskilt mycket. Vet dock inte om min SL är missnöjd med monstren i den eller inte. </I>

Som Tiamels SL får jag väl svara på det :)
Jag tycker inte det är särskilt stora fel på monstren. Tomtarna är ju bara kul, ex. Jag använder sällan monster när vi spelar, men om jag hade gjort det hade jag använt i stort sett vilket monster som helst.

/RipperDoc - orkar inte skriva mer

<A HREF="http://www.nogo.nu" target="_new">http://www.nogo.nu</A>

Jonas...

Warrior
Re: Inte dåliga monster

Farogus(heter den det?) oxå??!!??

Satte mig faktiskt och kollade igen den där boken ordentligt igår...
Det finns faktiskt en del användbart i den... det som gjort mig antipatisk är väl vissa ordentliga "bottennapp" samt att endel av bilderna är rättså usla... Ett helt nyskapat monster behöver i bra bild eftersom det är denna som egentligen ÄR beskrivningen. Texten är egentligen mest kompletterande om det finns en bild till. I min mening...

Jonas...
Har (tydligen) slutat med grisar nu...
Synd... började gilla de små liven...<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Jonas... on 2000-09-15 14:37.</EM></FONT></P>

Sir Foilan

Hero
Boken faller på illustrationerna!

..bara så ni vet!

"Det finns faktiskt en del användbart i den"
Det stämmer, en del saker går att använda, men som sagt...

/Sir Foilan

Tradition i Linköping? Inte dumt alls!

Ymir

Liten kantbaron
Re: Boken faller på illustrationerna!

Imho har den bättre illustrationer än många andra eonmoduler (Hellerviks). Har du förresten sett Knaptons hyggelmonster, som neogames traskade runt med på t-shirtarna på sydcon?
DET är något i särklass. Sanityloss 1/1d10.

- Ymir, tycker Knaptons illustrationer är värre än Great Chtulhu

Jonas...

Warrior
Re: Boken faller på illustrationerna!

Det finns ännu sämre, ja...
Men de i Monster... är helt klart illa nog...

Jonas...
Har (tydligen) slutat med grisar nu...
Synd... började gilla de små liven...