Så därför parkerar du på toa ikväll!Måns said:När man kollar på fotboll och går på toa så blir det mål.
/M
Så därför parkerar du på toa ikväll!Måns said:När man kollar på fotboll och går på toa så blir det mål.
Detta är falskt. Jag känner en handikappad person, och han är självupptagen och grälsjuk.#8495 said:Jag har aldrig träffat en handikappad person som varit elak. Handikappade personer är snälla.
Det här stämmer inte på mig.Svarte faraonen said:Man umgås mest med personer som har samma position i syskonskaran som en själv (storasyskon med storasyskon, etc). Om man umgås med någon ur en annan position är det allt som oftast någon som är ihop med en som har samma position.
Källa: jag själv.
Du vill se en match med mycket mål, men bryr dig inte om vem som lägger dem? Då låter det bra.Magnus Seter said:Så därför parkerar du på toa ikväll!Måns said:När man kollar på fotboll och går på toa så blir det mål.
/M
När jag kollar på fotboll så blir det inga mål, och då tröttnar jag och slutar titta.Måns said:När man kollar på fotboll och går på toa så blir det mål.
Ser jag en match förlorar laget jag håller på, annars tvärtom.Gurgeh said:När jag kollar på fotboll så blir det inga mål, och då tröttnar jag och slutar titta.Måns said:När man kollar på fotboll och går på toa så blir det mål.
Då blir det mål.
/tobias
Om jag åker på festival kommer någon av artisterna jag ser att dö under det nästkommande året.Arfert said:Ser jag en match förlorar laget jag håller på, annars tvärtom.
Om jag ger dig en biljett till Lady gagas nästa konsert i Sverige. Kan du gå då?Svarte faraonen said:Om jag åker på festival kommer någon av artisterna jag ser att dö under det nästkommande året.Arfert said:Ser jag en match förlorar laget jag håller på, annars tvärtom.
Källa: Sweden Rock 2009 (Dio), Sweden Rock 2010 (Gary Moore).
Om ungefär 100 år när Bajen slutat larva sig och börjar leverera i allsvenskan igen, kan inte du följa med Vitulv och heja på AIK då under ett derby?Arfert said:Gurgeh said:När jag kollar på fotboll så blir det inga mål, och då tröttnar jag och slutar titta.Måns said:När man kollar på fotboll och går på toa så blir det mål.
Då blir det mål.
/tobias
Om
Ser jag en match förlorar laget jag håller på, annars tvärtom.